Flere RAM i en Bærbar Compaq Armada
Fra : SlowHand

Dato : 17-01-02 21:16

Hej NG

Jeg sidder her og bøvler lidt med en brugt bærbar...
Compaq Armada E500 med en 700MHz PIII og 64Ram

Hvor pokker stopper jeg mine 2 stænger 128MB 100MHz RAM i henne?

Skal jeg have den helt skilt ad?
Synes ikke umiddelbart der er nogen af "lågerne" i bunden der gemmer på
RAM-sokler

--
/SlowHand

Fra : Per Pedersen

Dato : 17-01-02 22:22

Hej
Ram sidder under keybord, har sendt beskrivelse med billeder direkte til
"SlowHand"

Per

Fra : SlowHand

Dato : 17-01-02 23:23

> Hej
> Ram sidder under keybord, har sendt beskrivelse med billeder direkte til
> "SlowHand"

Takker - jeg har nu efter lang tids søgen på Compaq's side fundet "manualen"
til den.
Takker anyways.

2x128MB 100MHz PQI (skod) fungerer perfekt i maskinen, hvis nogen var
interresseret.

--
/SlowHand