Tip til Promise Fasttrack 100
Fra : Hans

Dato : 17-01-02 19:59

Til alle de som har en Promsise Fasttrack 100 Raid controller, enten onboard
eller som originalt indstikskort og som kører XP, kan jeg varmt anbefale at
hente driveren hos Promise med versionsnummeret 2.00.18, da den løser m a n
g e problemer i XP.

Hvis i har controlleren onboard kan det godt være at i får meddelelsen, at
driveren ikke passer til hardwaren, eller at destinationsfilen er nyere en
kildefilen. Dette skal ignoreres og driveren kan roligt installeres
alligevel. Grunden til denne fejl er, at mange OEM producenter elsker at
lægge deres egne signaturer ind i installationsfilen, og derfor brokker
opdateringen sig højlydt.

Driveren kan også anvendes i de onboard Promise-bios'er, der identificerer
sig som "Fasttrack 100 Lite" version. Det er Fasttrack-100 varenavnet som
afgør om det kan lade sig gøre.

God fornøjelse.
mvh
Hans

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-01-02 09:06

> [...]
at
> hente driveren hos Promise med versionsnummeret 2.00.18, da den løser m a

Og da du lige har hentet den har du sikkeret et direkte link til den ? ...
please

--
/A

Fra : Hans

Dato : 18-01-02 17:29

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Og da du lige har hentet den har du sikkeret et direkte link til den ?
> please

Jae - http://support.promise.com/Support/All.asp?product=fasttrak100
mvh
Hans

Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 24-01-02 08:28

Jeg prøvede den nye driver til win2k pro. Uden held kan jeg godt afsløre.
Efter en genstart, vil computeren ikke ind i windows, pga. problem med
kontakt til boot-disken (mine to diske i raid).

Så nu er problemet. Hvordan får jeg opdateret driveren, så det virker igen?
Jeg kan vel ikke boote fra en diskette. Der har jeg ikke adgang til mine
ntfs diske.
--
Johnny J. Andersen - Andedammen.dk

Fra : Hans

Dato : 24-01-02 17:41

"Johnny J. Andersen" <Andersen@elgsdyrland.com> skrev i en meddelelse
> [...]
igen?
> Jeg kan vel ikke boote fra en diskette. Der har jeg ikke adgang til mine

Har du prøvet at komme tibage til den "sidste gode konfiguration" via F8
menuen under opstart?

mvh
Hans