godnat og sov godt....
Fra : Lise Kjær

Dato : 17-01-02 18:23

denne vidunderbog har før været omtalt her...jeg kan ikke støve den op
på biblioteket. Hvem har skrevet de bevingede ord ?????????
vh lise

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-01-02 20:52

Lise =?iso-8859-1?Q?Kj=E6r?= says in dk.familie.barn:
> denne vidunderbog har før været omtalt her...jeg kan ikke støve den op
> på biblioteket. Hvem har skrevet de bevingede ord ?????????

Jeg ved det ikke, men da der blev snakket om den blev det oplyst
at ISBN er 87-21-01208-3. Måske det kan hjælpe?
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 17-01-02 21:00

Hej.

Det ser ud som vold på det stakkels barn, græde sig i søvn.

Lise Kjær <lise-kjaer@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> denne vidunderbog har før været omtalt her...jeg kan ikke støve den op
> på biblioteket. Hvem har skrevet de bevingede ord ?????????
> vh lise
Men det er Eduard Estivill og Sylvia de Béjar udgivet på Borgen, 2000

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 17-01-02 21:06

Af Eduard Estivill og Sylvia de Béjar.

Jeg har lånt den på kommunebiblioteket i København. Så der findes den i
hvert fald. Husk at du jo kan bestille hjem fra andre biblioteker. (I hvert
fald indenfor kommunen)

Henriette

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 17-01-02 21:13

Men om det er en vidunderbog ved nu jeg ikke.

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 18-01-02 09:33

"Lise Kjær" <lise-kjaer@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> denne vidunderbog har før været omtalt her...jeg kan ikke støve den op
> på biblioteket.

Gå ind på www.bibliotek.dk, vælg avanceret søgning og indtast ISBN
87-21-01208-3, så kan dit lokale bibliotek skaffe den hjem

-Michael