Cpu-blæser starter ikke!!?????
Fra : Studen

Dato : 17-01-02 18:03

Motherboard:A7V266-E
Cpu-køler:Silverado50
Kabinet: AOpenHX08

Havde sat mig for at dræbe larmen fra min computer, og ville udskifte
blæseren på
northbridgen med en Zalman køleprofil, og udskifte blæseren i
strømforsyningen.
Jeg valgte at demontere motherboardet for at løsne blæseren på
motherboardet. Dette gik fint,
og jeg fik limet køleprofilen på. Derefter monterede jeg motherboardet igen.
Ud med strømforsyningen
og klippede ledningen over til blæseren. Da jeg har købt en Papst-blæser med
3-bens strømstik, samlede
jeg det hele igen, og satte den nye Papst-blæser på det stik på
mobotherboardet hvor northbridge-blæseren
havde siddet...
Bootede, og computeren startede fint, MEN hverken Silverado eller ny PSU
blæser starter!!??
Så klippede jeg "tre-bens strømstikket" af Papst-blæseren, og forbandt til
den ledning hvor
den gamle psu-blæser havde siddet. Bootede igen, og psu-blæseren starter
fint, men stadigvæk ingen
Silverado!!???

Lang historie, men hvad fanden kan der være sket, og hvad gør jeg????

Hjælp jeg er desperat! Alle forslag modtages med kyshånd!!

Studen