klatretræer
Fra : Gitte J

Dato : 17-01-02 16:55

Faldt over denne side med billeder af div. kralte/kradsemøbler ... ret fedt
udvalg (og masser af inspiration, nu hvor jeg skal til at planlægge næste
byggeri). OK siden er på tysk, men billeder er jo billeder ik'.
http://www.kratzbaumschmiede.de/Start.html
Gå også ind på "sonderanfertigungen" i menuen under "Produktinformation" og
tryk på linksene i teksten...jeg synes nu nok jeg kan se og andet som mine
to smådjævle ville være begejstrede for
-Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-01-02 17:22

Mums der er mange lækre kradsemøbler.
Gid vi havde så meget plads at vi kunne bygge vildt og ubehersket. Glæder
mig til vi en dag får hus

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Gitte J

Dato : 17-01-02 17:30

Hæhæ ... eneste grund til at jeg får lov at bygge igen er også, at kæresten
flytter fra mig og kattene til sommer (så skal han ikke længere leve på 45
kvadratmeter der ser mere "kat" end "menneske" ud). Kattene skal så "som
erstatning for ham" have et nyt møblement i stuen... og ja, så tager vi jo
hele herligheden med, når vi (kattene og jeg) 6 mdr. senere flytter sammen
med ham igen i Sønderjylland. Han er færdig med studierne til sommer og jeg
kan ikke flytte med med det samme pga. mine studier...så vi åber han både
får job og finder et hus eller det der ligner til os i løbet af de 6 mdr.
Jeg kan bare ikke vente til at flytte i noget større heller..... men indtil
da må jeg nøjes med at fylde lejligheden her ud med sisal og plys og hullede
papkasser (så meget som det er muligt uden kærestefnidderfnadder *G*)
-Gitte

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 17-01-02 17:26

Hvor er de flotte, Keshna og Lille Mis er begyndt at tigge om tilbygninger
til deres klatretræ. I diasshowet er der også nogle ret fede arangementer.

Ærgeligt at de er så dyre.....

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 18-01-02 21:01

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in

> Ærgeligt at de er så dyre.....

Ja, det var da godt nok nogle hampre priser
Men der var godt nok nogle feeede ting, så det er godt kattene sover i
henholdsvis seng og vindueskarm og på vasketøjet.

Kate

Fra : Gitte J

Dato : 17-01-02 21:21

Og ups....det er nu åbenbart muligt at købe en bog om det hjem, der engang
var med i en udsendelse om katte ... vist nok på Discovery. På denne side
kan man klikke på et billede af bogen og se glimt af huset indefra fordi det
er muligt at se billeder af nogle af siderne i bogen.....det er såååå fedt!
http://hallbook.com/home_garden/121.shtml
-Gitte