Tyan tiger
Fra : Michael Pedersen

Dato : 17-01-02 16:33

Er der nogen der har prøvet at køre en Tyan Tiger S2460 med en single
cpu ?

Alternativt er der nogen der har prøvet at køre det med XP chips istedet
for
MP chips ?

Jeg har et S2460 med 1stk 1800XP cpu, 1 stk. kingston 1GB, reg ecc ram
modul,
matrox G550 agp, samt en 300w strømforsyning.
mit problem er at den ikke vil poste med ovenstående kompnenter, alle
komponenter
er helt nye og jeg ved derfor ikke om det er en defekt komponent eller
om det
er et konfigurations problem.

uimidbart kan man jo sige at S2460'en kun supporter MP chips, det kunne
være
et problem.
Jeg kan ikke finde noget officielt omkring det men så vidt jeg kan se så
virker
det med en enkelt cpu også (det sælges ihvert fald bundlet med 1 cpu
nogen steder)

mvh.
Michael Pedersen