php web interface
Fra : Enrique

Dato : 17-01-02 15:54

Yello

Da jeg ikke kan bruge ftp, leder jeg efter et sikkert php web interface,
som giver mig mulighed for at uploade, slette filer osv. Jeg har kigget
på et par, men jeg ved ikke hvorfor en jeg skal vælge. Er der noget folk
kan anbefale?

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique@obel.auc.dk -- http://Welcome.to/Webbench >

Fra : Jonas Levring

Dato : 17-01-02 16:17

prøv at tage et kig på: http://www.qto.com/fm

jeg bruger den selv, og den virker ganske udemærket :)

/Jonas Levring