ASUS AV7 266 E-RAID..??
Fra : Jack

Dato : 17-01-02 14:28

Hej NG

Er der nogen udover mig der har problemer med ovennævnt motherboard, mht.
dvaletilstand...???
Min maskine kan ikke kunne ud af dvaletilstand ordentlig.
Hvis maskinen har stået stille et stykke tid og skærmen slukker, bliver
skærmen hvid og maskinen fryser når man prøver at "vække" den igen med mus
eller keyboard tast.

Alle gode forslag modtages gerne.

Jack

ASUS A7V 266 E-RAID
AMD +1700 CPU
Bios rev 1005
ASUS GeForce 3 detonator 22.80
WinME (ja ja ikke grine..!)

Fra : Jakob

Dato : 18-01-02 19:40

Hej Jack

Jeg har ikke problemer med dvale - nok mest fordi, jeg ikke bruger den
funktion.

Men - som du sikkert allerede har gjort - prøv at opdater drivere såsom:
- VIA's 4in1 (senester version er 4.37a)
- nVidia detonator (seneste version er mig bekendt 23.12)
- DirectX

Hvis du har eksperimenteret med det uden succes, så rækker min erfaring nok
ikke længere.

Dog kunne en mulighed være, at du ikke har APCI installeret. Og hvis du har
det installeret, kan det måske være en konflikt mellem dette i hhv. BIOS og
WinME. Men det har jeg som sagt ikke selv erfaring med.

Til orientering er min egen config. samme ASUS mobo og:
- ASUS GF2MX v7100D2V1
- Win XP
- Detonator 23.12
- VIA 4.37a + AGP 4.10
- SB Live! Player 5.1 (som er fucker systemet op i stil med erfaringerne fra
VIA chipset 686:)

Hav en rigtig god weekend og pøj pøj med maskinen :)
/Jakob