GeForce 2 MX 400..... grafik-fejl.
Fra : Kasper

Dato : 17-01-02 14:30

Hej..

Jeg har købt mig et GeForce 2 MX 400,
64mb SDR-ram og TV-Out.
Problemet / problemerne er, at når jeg spiller, f.eks. et bilspil,
så kan jeg køre til et bestemt sted, og så bliver en meget stor del
af grafikken grønt og man kan ikke se noget.

Det andet problem er, at det med TV-Out ikke virker..
Der kommer ingenting på fjernsynet, lige meget hvad jeg gør..

Nogen der kan hjælpe???

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------
Med venlig hilsen
Kasper
oooO
( ) Oooo
---\ (-----( )-------------
\_) ) /
( /

Fra : Bo Källberg

Dato : 17-01-02 15:51

Har du hentet de nyeste drivere fra producentens hjemmeside??

Jeg har også et Geforce 2 MX400 fra Pixelview/nVidia. Det virkede heller
ikke i starten, men gik ind på nVidias hjemmeside, og nu virker det som det
skal..

-Bo-

Kasper <kasper_j@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c46d227$0$89081$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 17-01-02 15:54

In article <3c46d227$0$89081$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kasper_j@tdcadsl.dk says...

Hent seneste driver fra www.nvidia.com

> Det andet problem er, at det med TV-Out ikke virker..
> Der kommer ingenting på fjernsynet, lige meget hvad jeg gør..

Download TVTool 5.5 fra www.tvtool.de

Så burde tingene virke, forudsat at du har det rette kabel til fjernsynet.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Kasper

Dato : 17-01-02 16:26

Den nyeste driver hjælper ikke på mine problemer med spil-grafikken...
Andre idéer????

Kasper.

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 17-01-02 20:52

> Den nyeste driver hjælper ikke på mine problemer med spil-grafikken...
> Andre idéer????
>
> Kasper.

Prøv at hente nyeste udgave af Directx 8.1 hos microsoft - det løste et
lignende problem hos mig.

Jørn

Fra : Kasper

Dato : 17-01-02 22:01

Hej.
Jeg har installeret denne version. Dette løser ikke mit problem...
Hvad så??

Kasper.

Fra : Bo Källberg

Dato : 17-01-02 22:04

Før jeg skiftede til Geforce havde jeg et gammelt ATI-kort siddende i min
pc. Jeg havde en stor del af dine problemer. Jeg fandt ud af at der var
konfliket med drivere fra det gamle grafikkort, og jeg kunne ikke fjerne de
gamle ATI-drivere. Den eneste udvej for mig at formatere min harddisk. Det
er en hård løsning, men så er du næsten garanteret det virker...

nyhedsmeddelelse:3c473b69$0$89074$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 18-01-02 13:58

In article <3c46ee0e$0$80515$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kasper_j@tdcadsl.dk says...
> Den nyeste driver hjælper ikke på mine problemer med spil-grafikken...
> Andre idéer????

Hvordan ser resten af systemet ud?

Er grafikkortet overclocket?

Er spillet, der er problemer med, opdateret til seneste version?

Har du opdateret ALLE drivere til seneste version?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)