Win ME - Kernel32.dll
Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-01-02 11:31

Hejsa

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som lige vil sende denne fil til
mig.. jeg havde en virus, og var så uheldig at den ikke kunne fjernes og så
slettede virus programmet den!

Send den til gichael@hunters.dk

Mvh Michael

Fra : Coach

Dato : 17-01-02 17:55

Hvad skal du bruge den til?

Jeg havde også virus på et tidspunkt og mit Antivirus program slettede også
kernel32.dll.
Jeg har ikke haft nogle nedbrud eller programmer der mangler filen endnu.

--
mvh / best regards
Brian Jensen

Fra : Deaster

Dato : 17-01-02 19:14

"Coach" <coach@nospamtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kernel32.dll.
> Jeg har ikke haft nogle nedbrud eller programmer der mangler filen endnu.

Hehe jeg tror næppe at det var kernel32.dll der blev slettet, men nærmere
kernel32.exe.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-01-02 19:22

Generel løsning for kernel32.dll fejl er at boote computeren i dos med en
windows stardiskete og slette din windows svap fil som ligger i C:\windows\
(kan ikke lige huske hvad den hedder... mener det er noget med *.swp)
så vil windows genskabe en ny næste gang windows starter op

Fra : john

Dato : 18-01-02 05:46

Hej!
Læste jeres indlæg og søgte på filen: Kernel.dll. Jeg fandt den i Windows/system ( men ikke exe. filen )
Madsen !!! Kunne du ikke være rar, at klippe det ud i pap, så selv jeg kan forstå ?
Jeg troede, det var nok at højreklikke og slette.
Venlig hilsen John

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-01-02 08:53

Filen manglede på en anden harddisk. Men en rar fyr sende filen til mig og
problemet er løst!

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-01-02 19:15

Det var pokkers ?? *Smiler* Det var da dejligt at det kunne løses så
nemt....

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-01-02 19:22

> Jeg troede, det var nok at højreklikke og slette.
> Venlig hilsen John

Okay prøver, men kort

windows swap fil, er en fil som windows opretter og bruger til at lager de
oplysninger som der ikke er plads til i ramen, og da swap filen altid er i
brug kan den ikke slettes fra windows , der for er det nødvendigt at
slette den fra dos hvis den skal slettes...