Hvordan deler man netværk, hvis man har to~
Fra : AK

Dato : 17-01-02 09:58

Hvordan deler man netværk, hvis man har to maskiner
begge med TCP/IP
og et modem på den ene PC

Begge vil gerne sende/modtage mails!

--
AK

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 17-01-02 19:43

AK wrote:

> Hvordan deler man netværk, hvis man har to maskiner
> [...]

ICS ( Internet Connection Sharing i Win 98, XP og 2K ) er din løsning.

m.v.h.
Elmer

Fra : bs

Dato : 19-01-02 12:49

Øh... kan der hentes nogle patches eller lignende (frit) fra MS's website -
for at få opgraderet fra en gammel W98 til en W98 SE... hvis man ønsker
ICS...???

Eller kan ICS hentes seperat ?

--
Mange hilsner
fra

Fra : Chano Andersen

Dato : 19-01-02 21:46

On Sat, 19 Jan 2002 12:49:17 +0100, bs <bs@nospam.dk> enlightend everyone in dk.edb.netvaerk with:
>Øh... kan der hentes nogle patches eller lignende (frit) fra MS's website -
>for at få opgraderet fra en gammel W98 til en W98 SE... hvis man ønsker
>ICS...???

Jeg MENER at jeg har set, at man kunne købe en win98 SE upgrade fra MS til
175 kr. hvis man havde en win98 i forvejen.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-01-02 23:15

On Thu, 17 Jan 2002 09:57:53 +0100, "AK" <nospam@nospam.dk>
wrote:

> Hvordan deler man netværk, hvis man har to maskiner
> begge med TCP/IP
> og et modem på den ene PC

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : bs

Dato : 19-01-02 12:52

> http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

Ja, god forklaring på http://www.net-faq.dk

I øvrigt kan det godt betale sig først at kigge på net-faq, derefter tilbage
efter andre tråde med samme emne ...

Mange hilsner
fra
Benny Sørensen

Fra : Ponto

Dato : 18-01-02 14:02

Du Installere deling af din forbindelse fra windows cd og så skulle det
køre, det er meget simpelt og virker

Per

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-01-02 18:48

"AK" <nospam@nospam.dk> skrev:
> Hvordan deler man netværk, hvis man har to maskiner begge med
> TCP/IP og et modem på den ene PC

Win2000/XP:
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics2kxp/index.htm>

Win98se:
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm>

Win98:
www.sygate.com

Venligst
Mikael

Fra : bs

Dato : 19-01-02 12:48

> Win98:
> www.sygate.com

Hvor præcist på Sygates website ?

--
Mange hilsner
fra

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-01-02 09:55

> Hvordan deler man netværk, hvis man har to maskiner
> begge med TCP/IP
> og et modem på den ene PC
>
> Begge vil gerne sende/modtage mails!
>
> --
Prøv http://www.winproxy.cz/ de har en gratis trailversion til op til 2
brugere.

Kan fungerer både som mail-, news- og proxyserver

Per