Dagens Website på Chart.dk
Fra : Jakob Jensen

Dato : 17-01-02 08:55

Hej NG

Jeg prøvede for sjov at tilmelde mit website http://www.debatkat.dk til
dagens website på chart.dk, jeg havde ikke forventet at det blev dagens
website, men det gjorde det. Det vil sige at vi i dag er dagens website på
chart.dk og dette har resulteret i 15 kliks fra Chart.dk her lidt før kl 9.
den 17. mod normalt 2 over en hel dag. Jeg kan kun opfordre jer andre til,
at prøve på at blive dagens website, hvis i har en chart counter.

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 17-01-02 21:05

Jeg vil bare lige kommentere at jeg synes det er en flot site du har fået
lavet dig der.
Design-mæssigt er den også helt i vinklen. :)

/Stig

Fra : Jakob Jensen

Dato : 17-01-02 22:31

Hej Stig

Tak skal du have. Jeg håber da også at siden har en fremtid

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jette

Dato : 17-01-02 21:32

"Jakob Jensen" skrev:
> [...]
> den 17. mod normalt 2 over en hel dag. Jeg kan kun opfordre jer andre til,
> at prøve på at blive dagens website, hvis i har en chart counter.

Tillykke .... jeg ved hvilken lykkerus du befinder dig i, da jeg selv
blev ugens udvalgte med WebTip.dk engang sidste år på Yahoo. Det er bare
fedt!

Mvh. Jette

Fra : Jakob Jensen

Dato : 17-01-02 22:33

Hej Jette

Det har du helt ret i, samtidig med "hæderen" bliver siden også eksponeret
meget mere end den ellers ville have gjort

Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk