Seagate Barraduca IV dårlig til RAID???
Fra : Klaus Jensen

Dato : 17-01-02 07:39

Er Seagate Barraduca IV dårlig til RAID?? Dette blev nævnt af en venlig NG
læser i en tidligere tråd, men kan det bekræftes!? Det lyder meget mystisk i
mine øre.

Er der andre der kan af- eller bekræfte dette?

Mvh
Klaus Jensen

Fra : Thïngmand

Dato : 17-01-02 09:45

> Er Seagate Barraduca IV dårlig til RAID?? Dette blev nævnt af en venlig NG
> læser i en tidligere tråd, men kan det bekræftes!? Det lyder meget mystisk
> mine øre.

Google er din ven:

http://groups.google.com/groups?q=Seagate+Barracuda+IV+raid&hl=da&btnG=Googl
e-s%F8gning

Fra : Fattigrøv

Dato : 17-01-02 11:24

Har to stk i raid.Kører ca kun det halve af hvad et par ibm 60gxp
kan.(sisoft sandra)
Seagate=21000
Ibm= 46200

Men de går ikke istykker hele tiden som IBM.Har lige smidt en 60gxp til
rep.(3måneder gammel ) :(

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 17-01-02 15:10

"Fattigrøv" <detragerikkeBillGates@varmpost.com> skrev:

> Har to stk i raid.Kører ca kun det halve af hvad et par ibm 60gxp
> kan.(sisoft sandra)
> Seagate=21000
> Ibm= 46200

Og som standart kører mine Seagate 27100.
Altså mister man ydelse svarende til 6000 i SiSoftSandre +
filoverførelsel fra disk til disk læser med 40MB/sec.,
men skriver kun med sølle 1-2MB/sec.

Nej, Seagte og RAID med dagens udbud af 'langsomme'
RAID controllere, så glem alt om Seagte IV/RAID!!!

> Men de går ikke istykker hele tiden som IBM.Har
> lige smidt en 60gxp til
> rep.(3måneder gammel ) :(

Min erfaring med Cuda IV er endnu dårligere, men
den historie kender i jo allerede alle sammen.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella, somdesværreertom!

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 18-01-02 09:12

"Rasmus A. Nielsen" <rasmus@bbservice.dk> wrote in message

> Min erfaring med Cuda IV er endnu dårligere, men
> den historie kender i jo allerede alle sammen.

Næh :)
Men jeg tvivler også på at din historie kan opveje alle de dårlige
erfaringer andre folk har haft med GXP'erne. Cuda IV har selvfølgeligt
ikke været på markedet i helt så lang tid, men alligevel - jeg har hørt
meget få dårlige historier om den.

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Fra : SlowHand

Dato : 18-01-02 15:19

> Min erfaring med Cuda IV er endnu dårligere, men
> den historie kender i jo allerede alle sammen.

--
/SlowHand