modificering af molex køler!?
Fra : Brian Olsen

Dato : 16-01-02 23:48

ja ja, jeg ved at jeg er en modig mand når jeg kører med en molex på min 1,2
ghz TB

men hvorfor hulen larmer bæstet sådan? kan det være vibrationer i kabinettet
og hvad gør man ved det?
uden at skulle investere i alpha profiler og papst kølere!

eller fungere den fint 36 grader idle og 45 når den får alt hvad den kan
trække.

hygge

Fra : MHJ

Dato : 18-01-02 00:38

Har en siddende på en 1600+ - larmer ikke hørbart, er din defekt? - ellers
skal blæseren vel skiftes.

MVH
Morten