DDR-RAM? - Et 256 modul, men hvilket mærke~
Fra : Daniel-San

Dato : 16-01-02 21:52

Davs!!!

Ikke det fedeste tidspunkt at være tvunget til at købe RAM, men hvis jeg nu
skal bruge en klods med 256 Mb PC2100 DDR-RAM, hvad skal jeg så gå efter?.

Jeg har altid været glad for Apacer, men det er vist ikke helt billigt
mere...

Mvh Daniel-San

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 16-01-02 23:09

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev:

> Ikke det fedeste tidspunkt at være tvunget til at købe RAM, men hvis jeg nu
> skal bruge en klods med 256 Mb PC2100 DDR-RAM, hvad skal jeg så gå efter?.

Crucial.
Køb dem On-line og få dem leveret med UPS inden
næste Tirsdag.
http://www.crucial.com/uk/index.asp

PC2100 CAS2.5 Crucial RAM kører CAS 2.2.2
BankInterleave4 ved 150Mhz uden problemer.
Se - det er kvalitet!

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella, somdesværreertom!

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 18-01-02 01:48

Via Crucial's valuta-omregner har jeg kunnet regne ud, at det ville koste
ca. 889kr at få sendt et 256Mb DDR-RAM PC2100 modul m. non-parity error
check her til Danmark...VAT og UPS forsendelse inkluderet.
Så besparelsen er til at overskue...

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 18-01-02 06:07

"Kristian Nejsum" <foxbat@nork.auc.dk> skrev:

> [...]
> ca. 889kr at få sendt et 256Mb DDR-RAM PC2100 modul m. non-parity error
> check her til Danmark...VAT og UPS forsendelse inkluderet.

Selvfølgelig er besparelsen til at overse, når man kun mangler
en stang RAM. Jeg købte 3 stænger før Jul - jeg sparede
1600,- vs. de Danske priser.
Jeg gav 1100,- for 3*256MB PC2100RAM.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
PSU-Moding der virkeligt duer til noget!!!

Fra : Daniel-San

Dato : 19-01-02 22:44

Tak for inputtet - Tror alligevel jeg snupper noget Apacer. Crucial er
temmeligt dyrt i DK i øjeblikket!!!.

Daniel-San