DHTML Menu og Frames??? mismask!!! LÆS MIG~
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 16-01-02 20:50

hejsa alle!

jeg har et frameset med en topframe og buttomframe, som følgende:

------------------------------------
- topframe MENU -
------------------------------------
- -
- Buttomframe -
- MENUVALGET -
- -
-------------------------------------

Som det kan skal indeholder min topframe min dtml menu, som minder
om windows standard menu, med file, edit, view o.s.v..... Menuen skal være
"statisk", og når der vælges et punkt i menuen (feks. valg i view menuen),
skal buttomframe skifte......

Problemet er så: at dtml menuen ikke kan udfoldes ordentlig. Når den
udfoldes går den
ned i buttonframen, og kan ikke vises.. Men jeg vil heller ikke have at
topframen skal
være størrere.. da menuen ikke må fylde mere!!!..
(topframen må ikke fylde mere end 5% - 10%...) ....
? hvordan løses det? kan man lave noget "BRING TO FRONT" med menuen i
topframen?
er der nogen der har eksempler på dette....kan man bruge layers??? og hvor
er der god
information om dette???.. skriv til mig...

mvh jan Tovgaard

Fra : Peter Tilsted

Dato : 16-01-02 21:55

cool menu kan dette, find den her www.dhtmlcentral.com/coolmenus/

Jan Tovgaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> er der god
> information om dette???.. skriv til mig...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 16-01-02 22:02

On Wed, 16 Jan 2002 20:50:22 +0100, "Jan Tovgaard"
<tovgaard@stofanet.dk> wrote:

>hejsa alle!
>
>jeg har et frameset med en topframe og buttomframe, som følgende:

Tillykke - du har sendt til hele 4 grupper uden at ramme den rigtige.
Flot!

Du burde derimod have postet i dk.edb.internet.webdesign - men den har
du behændigt manøvreret udenom. Rigtig flot.

Prøv at læse ( og forstå) http://www.usenet.dk/

FUT: dk.admin.netikette
http://www.gartneriet.dk