Orm/agn
Fra : Peter Haldgaard

Dato : 16-01-02 20:09

Hej NG

Jeg var lige inde på http://www.rhlinux.rh.dk/lau/agn/ for at se om der
kunne fås friske orm i Vordingborg området. Det kunne der ikke ifølge siden,
men er der nogen her i NG der ved om man kan??

Med venlig hilsen

Peter Haldgaard

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 16-01-02 20:41

In article <3c45d06f$0$266$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
haldgaard@mail1.stofanet.dk says...
Hello...
> Jeg var lige inde på http://www.rhlinux.rh.dk/lau/agn/ for at se om der
> kunne fås friske orm i Vordingborg området. Det kunne der ikke ifølge siden,
> men er der nogen her i NG der ved om man kan??
Jeg har ikke modtaget nogen adresser fra det område endnu.
Jeg har også en anden tilståelse...nemlig den at jeg har forsømt siden
lidt. Jeg er lige blevet opereret, det har været jul og sidst men ikke
mindst har jeg skiftet fra Office2000 til XP, og der er FrontPage ikke
med...
Jeg skal lige have fundet et alternativ til FrontPage (eller en anden
løsning...)inden der kommer flere ændringer med på siden.

Jeg har faktisk kun en ny adresse liggende, og den kommer på ASAP.
Den er BTW fra P & G Fishing Vestermark 4 , Kegnæs 6470 Sydals Tlf.
+4574405055

//Jesper Lau

Fra : Ole Hanelius

Dato : 17-01-02 01:27

Jesper Lau Lindhardt <jl@(REMOVE)sygpludd.hosp.dk> wrote in

[Snip]
> Jeg skal lige have fundet et alternativ til FrontPage (eller en anden
> løsning...)inden der kommer flere ændringer med på siden.

[Snip]

> //Jesper Lau

Hej Jesper

Først og fremmest vil jeg sige at det er en
rigtig god ide med din agnside, og jeg har da
også allerede haft brug for din side.
Jeg håber at du snart kommer i gang igen, for
jo flere adresser på siden jo bedre. Jeg kan
for øvrigt lige bidrage med en enkelt adresse;
http://www.grejbiksen.dk/ hvor man i Silkeborg
afd. kan købe agn til ferskvandsfiskeri (div.
orm, maddiker, m.m.)

PS. Selvom det er den helt forkerte gruppe at
kommentere web-design i, har jeg alligevel en
lille bøn. Kan du ikke overveje at skifte
baggrundsfarve på dit site, den er sgu så
rød at det gør helt ondt

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Arthur Dent

Dato : 17-01-02 08:00

"Jesper Lau Lindhardt" <jl@(REMOVE)sygpludd.hosp.dk> wrote in message
> Jeg skal lige have fundet et alternativ til FrontPage (eller en anden
> løsning...)inden der kommer flere ændringer med på siden.

Hej Jesper,
Jeg vil tro at du kan installere FrontPage fra din tidligere Office udgave -
det burde ikke være noget problem.

/Lars

Fra : Balthazar

Dato : 17-01-02 16:08

Kanske du funderar på att internationalisera din smarta sida så småningom?
Här över sundet köper jag borstmask hos Fiskekompaniet i Malmö. Dom har även
mört.
I Helsingborg på säljer dom ej borstmask men väl ena riktigt feta maskar som
lever ett bra tag i saltvatten och som inte trasas sönder så lätt.
Mvh Henric

Fiskekompaniet AB
Köpenhamnsv. 5, 217 43 MALMÖ
040-91 58 00

Fiske Källan
Kaj Promenaden 21, Norra hamnen 252 21 HELSINGBORG
042-21 81 91

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 17-01-02 16:40

In article <yNB18.6855$n4.1440545@newsc.telia.net>, gulove@hotmail.com
says...
Hello Henric
> Kanske du funderar på att internationalisera din smarta sida så småningom?
Ja...det er jo lige før man skulle lave et "Ørestad Chapter"..

//Jesper Lau