Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
lånemuligheder
Fra : Ralle

Dato : 16-01-02 19:04

Hej
Er der nogen der ved hvor det er muligt at låne 25.000kr til en
udenlandsrejse. Vi tjener faktisk en del penge og har fået lønforhøjelse,
men vores bank kan/vil ikke hjælpe. Er der nogen der ved hvilke andre
muligheder der er?

Hilsen
Janne Sørensen

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 16-01-02 19:12

"Ralle" <rblp@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> udenlandsrejse. Vi tjener faktisk en del penge og har fået lønforhøjelse,
> men vores bank kan/vil ikke hjælpe. Er der nogen der ved hvilke andre

Hvad med hos finansieringsfirmaer: fx. Acceptfinans, Handelsfinans,
PrivatKredit

Fra : Ralle

Dato : 17-01-02 23:06

Det er lykkedes at låne pengene til rejsen, hos acceptfinans.

Tak for svarene.

Og ja, rejsen er nødvendig.

Hilsen
Janne

Fra : Jacob

Dato : 16-01-02 20:33

"Ralle" <rblp@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udenlandsrejse. Vi tjener faktisk en del penge og har fået lønforhøjelse,
> men vores bank kan/vil ikke hjælpe. Er der nogen der ved hvilke andre

Måske Sydbank med deres Blue Card
http://www.sydbank.dk/privat/1.0/1.3/bluecard.html

Er lidt usikker på om det er muligt at have dette "kreditkort" uden at have
lønkonto eller anden opsparing. Ellers kan du jo skrive et brev til din bank
om at du flytter alle dine konti, hvis du ikke kan få kassekreditten.

--
Jacob

Fra : Glenn

Dato : 17-01-02 20:59

Hej.
Jeg vil ikke lege alt for meget kloge åge, men hvis banken ikke vil låne
jer pengene, så har de vel en grund.
Acceptcard og de andre betalingskort koster kassen i renter (25%).
Er rejsen nu også så nødvendig, når I skal låne pengene? Var det ikke
bedre at spare op til den!!!
mvh Glenn