Genopbygning af batterier
Fra : Carsten Keller

Dato : 16-01-02 15:34

Hej gruppe.
Jeg mindes at jeg har læst om et firma der "genopbyggede" gamle
notebook-batterier, ved at udskifte døde celler. Jeg er ret sikker på det
var her i gruppen, men jeg kan ikke finde det nogen steder, heller ikke via
google. Er der nogen der har en bedre hukommelse end mig?
Takker
Keller

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 16-01-02 15:46

"Carsten Keller" <keller@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
via
> google. Er der nogen der har en bedre hukommelse end mig?

http://www.reconnectit.dk/

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)

Fra : Carsten Keller

Dato : 18-01-02 18:29

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> wrote in message

> http://www.reconnectit.dk/

Det var pokkers, jeg anede ikke de lavede sådan noget Og så bor jeg oven i
købet under 100 meter fra dem...
Keller

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-01-02 17:55