find min frame...
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 16-01-02 11:14

Hej

Denne lille funktion (i headeren på mine undersider i et framesæt)
gør, at hvis mine undersider i et framesæt bliver kaldt,
loader de indexet og sætter sig selv ind i main-framet...fedt..
Men hvad gør jeg når jeg ville have mine undersider i hver deres mappe ?
Skal jeg lave en funktion tilpasset de enkelte mapper (2 undersider kan godt
have
samme navn i 2 forskellige mapper - feks. /mappe1/side01.html og
/mappe2/side01.html)
Og i givet fald hvordan for jeg linket til at søge i den respektive mappe ?

function findhjem(){

if (top.location == self.location) {
val = location.href;
val = val.toLowerCase();
filnavn = val.substring((val.lastIndexOf("/")+1), val.length);
top.location.href = "http://domain.dk/index.html?main="+filnavn
}
}

Kenneth Jensen