USB tilslutning ?
Fra : Mads Tilst

Dato : 15-01-02 23:00

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med følgende:

Min fars computer (K6-2 500 mHz, Win98 SE) er bag på kabinettet forsynet
med usb stik. Men når jeg åbner for "egenskaber for
system/enhedshåndtering", så kan jeg ikke se noget til nogen
USB-controllere eller USB-rod hub. Skal de ikke være der? (Det er de på
min egen maskine, nemlig, som er en anden model, PII 350. Controlleren
hedder "Intel 82371AB/EB PCI til USB universel værtscontroller")

Vi vil gerne tilslutte en ny scanner, men ved ikke om usb virker, så
derfor har vi forsøgt at bruge parallelporten, men det kører ad pommern
til, og vi har fået det råd at bruge USB i stedet...

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Mads Tilst

www.group7.dk - a cappella

Fra : Finn

Dato : 15-01-02 23:18

Mads Tilst <mads_tilst@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eE118.843$XA5.30855@news000.worldonline.dk...
[...]

Har du checket biosindstillingerne? Hvis USB er disablet der,skal det lige
aktiveres. Mvh.Finn

Fra : Klaus

Dato : 15-01-02 23:15

"Mads Tilst" <mads_tilst@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
| Mads Tilst
|
| www.group7.dk - a cappella
Er| USB-understøttelse slået til i BIOS? og driver installeret idit
operativsystem?
Klaus

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 16-01-02 10:53

"Mads Tilst" <mads_tilst@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> derfor har vi forsøgt at bruge parallelporten, men det kører ad pommern
> til, og vi har fået det råd at bruge USB i stedet...

Nogle chipsets har brug for en USB-filterdriver. Det havde min K6-2 300 mhz
på et Via-basreet MVP3 chipset ihvertfald. Hvis det er et sådan board han
har så kan man hente driveren til USB-enhederne på Vias hjemmeside.

Lars

Fra : Ole

Dato : 16-01-02 15:03

USB vil innstallere seg selv når det koples til en USB enhet !!

Ole
"Mads Tilst" <mads_tilst@hotmail.com> skrev i melding

Fra : Mads Tilst

Dato : 16-01-02 18:13