Min apache stopper uventet lige efter star~
Fra : Kenneth Majgaard

Dato : 15-01-02 21:18

Jeg har flere gange forsøgt at installere og opstarte APACHE på
min egen PC, uden held. Jeg har fulgt instrukserne og prøvet
flere muligheder
men hvergang viser den "APACE HAS STOPPED UNEXPECTLY"
Kan nogen hjælpe mig?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-01-02 14:28

Kenneth Majgaard <kephph@ofir.dk> wrote:

> Jeg har flere gange forsøgt at installere og opstarte APACHE på
> min egen PC, uden held. Jeg har fulgt instrukserne og prøvet
> flere muligheder
> men hvergang viser den "APACE HAS STOPPED UNEXPECTLY"

Hvad står der i din error log ?

--
Christian Jørgensen / The bug stops here.
http://www.razor.dk /

Fra : Kenneth Majgaard

Dato : 16-01-02 20:11

Det glemte jeg at nævne, at det er under error log, der står "APACE HAS
STOPPED UNEXPECTLY"

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-01-02 20:30

Kenneth Majgaard <kephph@ofir.dk> wrote:

> Det glemte jeg at nævne, at det er under error log, der står "APACE HAS
> STOPPED UNEXPECTLY"

Hvad har du rettet i httpd.conf for at få den til at fungere?

--
Christian Jørgensen / The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk / yourself at the ground and miss.

Fra : Kenneth Majgaard

Dato : 17-01-02 20:16

Christian Joergensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
>
> --
> Christian Jørgensen / The knack of flying is learning how to throw

ServerName http//:localhost
jeg har prøvet med både ServerName http://127.0.0.1
Men faktisk så er der to httpd.conf skal den jeg ikke anvender slettes?

Fra : Mickey

Dato : 17-01-02 20:29

Kenneth Majgaard <kephph@ofir.dk> wrote in

> ServerName http//:localhost
> jeg har prøvet med både ServerName http://127.0.0.1
> Men faktisk så er der to httpd.conf skal den jeg ikke anvender
> slettes?

der er fejlen!
ServerName 127.0.0.1
eller
ServerName localhost

- så er chancen for at det virker nok noget bedre ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!

Fra : Kenneth Majgaard

Dato : 18-01-02 21:38

Mickey wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> eller
> ServerName localhost
>
> - så er chancen for at det virker nok noget bedre ;)
Det virkede, tak for hjælpen!!

Fra : Kenneth Majgaard

Dato : 19-01-02 02:44

Kenneth Majgaard wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> anvender

> Det virkede, tak for hjælpen!!
Bortset fra at apmgr ikke virker ordenlig, men den dropper jeg
indtil videre.