passer tualatin 1266 CPU med 512 mb cache ~
Fra : Ronnie Albech

Dato : 15-01-02 19:56

der er vel ikke nogen der kunne fortælle mig om den nye tualatin 1266 CPU
med 512 mb cache passer i mit Gigabyte GA-6OXM7E Motherboard

Ronnie Albech
r-a@post.cybercity.dk

Fra : Deaster

Dato : 15-01-02 20:39

"Ronnie Albech" <r-a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> der er vel ikke nogen der kunne fortælle mig om den nye tualatin 1266 CPU
> med 512 mb cache passer i mit Gigabyte GA-6OXM7E Motherboard

Sig mig er du stiv eller hvad? Tre forskellige posts med det samme
spørgsmål.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Torben Larsen

Dato : 15-01-02 23:15

"Ronnie Albech" <r-a@post.cybercity.dk> wrote in message
> der er vel ikke nogen der kunne fortælle mig om den nye tualatin 1266 CPU
> med 512 mb cache passer i mit Gigabyte GA-6OXM7E Motherboard

http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/i815_370.pdf
Men måske med den nyeste bios ?

Torben
ps. Skal jeg også svare på de 2 du har postet ovenfor ?

Fra : Ronnie Albech

Dato : 16-01-02 09:26

hvis man går ind på deres hjemmeside finder man en liste som ikke er blevet
opdateret siden sommer eller noget.....og jeg har da fundet ud af at der er
andre af deres kort som kan tage den men jeg kan ikke finde ud af om mit
kort kan

Fra : Torben Larsen

Dato : 16-01-02 10:23

> [...]
er
> andre af deres kort som kan tage den men jeg kan ikke finde ud af om mit

Prøv at kigge på beskrivelsen af biosopdateringerne - det kan være der står
noget der ?!

Torben

Fra : Hans

Dato : 17-01-02 05:26

"Ronnie Albech" <r-a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> der er vel ikke nogen der kunne fortælle mig om den nye tualatin 1266 CPU
> med 512 mb cache passer i mit Gigabyte GA-6OXM7E Motherboard

Nej det gør den ikke, da Tualatin kræver en FCPGA/2 sokkel og det nye 815E
B0 chipsæt fra Intel. Gigabyte model GA-60XET understøtter Tualatin.

mvh
Hans