php + mySQL sp.
Fra : Borg

Dato : 15-01-02 19:35

Sidder og leger lidt med php og mysql, har ikke den store erfaring og har
derfor et par spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe med.

Jge har en tabel: Baade, som har id, navn og mange andre ting. som jeg ikke
lige helt har fundet ud af.
Kort sagt den indeholder en række både og deres værdier.

På side 1 vil jeg have en liste over de både der er i tabellen:

Navn Type information:

Båd1 jolle info(link:information.php?id=1)
Båd2 robåd info(link:information.php?id=2)
etc.

"info" skal være et link til side 2, som så indeholder resten af den valgte
båds værdier.

Hvordan gør jeg det?
Evt link til nogle sider med eksempler vil også hjælpe

På forhånd tak

--
Mvh.
Borg