Default browser i Red Hat
Fra : Rune Zimmemann

Dato : 15-01-02 19:02

Hej NG!

Jeg kører pt. med RedHat 7.2 og Ximian Gnome desktop. Mit problem er at
afhængig af hvor jeg klikker på et link, f.eks. i en mail så åbner den
siden i Mozilla, andre steder bliver den åbnet i konqueror. Jeg kan ikke
holde Mozilla ud, så jeg ville gerne have at der altid blev åbnet i
Konqueror. Jeg har i filtypeassociering sat den til at åbne med
konqueror, men i min e-post klient (Ximian Evolution) bliver der stadig åbnet i
mozilla. Hvad har jeg overset?

Rune Zimmermann

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-01-02 20:24

Rune Zimmemann <Rune@spiffer.dk> wrote:

> Jeg har i filtypeassociering sat den til at åbne med
> konqueror, men i min e-post klient (Ximian Evolution) bliver der stadig
> åbnet i mozilla. Hvad har jeg overset?

Evolution er et "gnomeprogram". Derfor skal associeringen foregå i Gnome's
Control Panel. Kan startes ved i en term at skrive 'gnomecc'.

--
Christian Jørgensen / It's so complicated, it can't crash.
http://www.razor.dk /

Fra : Rune Zimmemann

Dato : 15-01-02 22:03

Kontrolcenter -> default appl. -> webbrowser.... Der var den jo! jeg
siger mange tak..

Rune

I artikel <1757929.SuVrreU0ng@flaf>, skrev "Christian Joergensen"