grafisk mode
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 15-01-02 18:24

hvordan får jeg en SuSE 6.4 til at undlade at starte grafisk?
jeg har prøvet runlevel, men det er tilsyneladende kun read!

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.1
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt!

Fra : Rasmus j=E6rem= Niel~

Dato : 15-01-02 18:38

I artikel <3c4465b8$0$80444$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev
"CykelSmeden fra Aalborg" <outlook@acnord.slet.dk>:

> hvordan får jeg en SuSE 6.4 til at undlade at starte grafisk? jeg har
> prøvet runlevel, men det er tilsyneladende kun read!
>
> finn

ret i /etc/inittab

der står et 5 tal som skal rettes til 3 eller 2 afhængig af din dist. -
jeg kender ikke lige Suse

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 15-01-02 20:40

CykelSmeden fra Aalborg skrev:

> hvordan får jeg en SuSE 6.4 til at undlade at starte grafisk?

Det gør man i YaST1:

System Administration -> Login Configuration.

Sæt Login GUI til "ASCII".

--
Jonas Koch Bentzen

PHP-databaseklasse til PostgreSQL og MySQL:
http://understroem.dk/fasdab/