Solidworks.... not
Fra : And

Dato : 15-01-02 16:57

Hej NG

Er der andre end mig der har/haft problemer med at SW98 fryser så snart man
benytter f.eks. fillet eller chamfer. Jeg anvender AMD K6 med 3D-now osv.

AND

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 15-01-02 23:12

Hej And,

For at benytte din AMD K6 skal du enten opgradere din 4 år gamle SolidWorks
version, ellers bliver du nødtil at hente en patch til din PC'er hos AMD.
Du er velkommen til at henvende dig til Solid Design House såfremt du har
flere spørgsmål vedr. SolidWorks.

Med venlig hilsen
Jess G. Frandsen
Solid Design House, http://www.sdh.dk