installation netkort
Fra : Kurt Lykke

Dato : 15-01-02 13:29

Et eller andet gør jeg utvivlsomt forkert.
På min nye pc har jeg nu forgæves brugt timer på install.
af mit netkort, som virkede på den gl. maskine.
Pc'en fortæller, at der er ny hardware,
og jeg forsøger at indlæse drivere fra diskette.
hvor jeg finder mappen Win98.
Men så lige efter begyndt indlæsning beder pc'en
om CD'en med Windows 98, og skriver en sti,
der hedder noget lignende:
C:\Windows\system\precopy. (?)
Det retter jeg så til F drevet.
Og det er her det kæden hopper af mener jeg.
For nu får jeg blot meddelelser om, at den ikke kan
finde den fil og den fil osv. osv.
Så jeg må afbryde. Om og Om igen !
Hvad gør jeg forkert ?
Jeg kan desværre ikke huske fremgangsmåden fra sidst.

mvh
Kurt

Fra : Mark Petersen

Dato : 16-01-02 11:58

"Kurt Lykke" <revisor@regnskabservice.dk> wrote in message
> [...]
> Så jeg må afbryde. Om og Om igen !
> Hvad gør jeg forkert ?
> Jeg kan desværre ikke huske fremgangsmåden fra sidst.

Det er sikkert en fejl i det installations script til driverne
den spøger efter W98 CD men vil i virkeligheden have fat i disketten med
driverne

Mark