Mozilla og Java.
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-02 15:27

Greetings!

Hvordan fortæller jeg Mozilla at den skal bruge den Java jeg har hentet
sammen med Opera?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 15-01-02 15:39

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> Greetings!
>
> Hvordan fortæller jeg Mozilla at den skal bruge den Java jeg har hentet
> sammen med Opera?

flyt alle java-plugins over under mozilla.org\mozilla\plugins
--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.rk-speed.dk http://fiduso.dk http://sunsite.auc.dk/dk-tug

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-02 16:30

"Brian Elmegaard" <brian@rk-speed-rugby.dk> wrote in message
> flyt alle java-plugins over under mozilla.org\mozilla\plugins

Hvilke plugins?

Og hvad så med Opera?

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 15-01-02 17:06

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> "Brian Elmegaard" <brian@rk-speed-rugby.dk> wrote in message
>
> Hvilke plugins?

nogle dll'er, som i mozilla kan ses hvis man klikker help|about
plugins. De jeg har med java hedder noget med Java eller NPOJI600.dll

> Og hvad så med Opera?

Bare kopier dem, så ligger de jo begge steder.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-02 17:36

> Bare kopier dem, så ligger de jo begge steder.

Ja, men derfor kan Mozilla stadig ikke Java...

Den skal jo finde den Java som Opera kom med...

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 16-01-02 08:06

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> "Brian Elmegaard" <brian@rk-speed-rugby.dk> wrote in message
>
> Ja, men derfor kan Mozilla stadig ikke Java...
>
> Den skal jo finde den Java som Opera kom med...

Jeg troede java var java.
Netscape eller mozilla har selv lagt det under \program files\javasoft
hos mig, så mon ikke den selv finder vej dertil?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-02 08:59

> Jeg troede java var java.

Det er såmænd også...

> Netscape eller mozilla har selv lagt det under \program files\javasoft
> hos mig, så mon ikke den selv finder vej dertil?

Mozilla kom med én og Opera kom med én. Jeg gad ikke bruge plads til to ens
Java'er så jeg hældte den ud. Det blev Mozilla's, for Opera ville ikke
kendes ved dén, kun sin egen.