Så er fejlen rettet
Fra : Birgitte

Dato : 15-01-02 14:58

Hej alle
Så er fejlen rettet på min hjemmeside, så I nu kan se alle billeder.
Missehilsner fra Birgitte

www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : S.J & L.T.

Dato : 15-01-02 15:37

Hvor er de bare dejlige allesammen!!!

Jeg er især ret vild med den som hedder noget med Hawk; men det er nok fordi
den minder mig lidt om min svigerindes lille norske skovkattehan Gråberg,
som desværre forsvandt sidste sommer.
Men allesammen er 100% nuttede!!!

KH
Linda

Fra : Pernille Scharff

Dato : 16-01-02 11:26

Nøj.... jeg kunne godt liiige bruge Freelander - hun har altså det
skønneste ansigtsudtryk på det sidste billede! Men jeg tror ikke jeg
skal introducere flere misser i menageriet lige nu - venter lige et år
eller to og så skal der sættes lidt gang i "de gamle" tror jeg *fnis*
Skal du ha' nogle af dem med til Hedensted?

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 16-01-02 13:03

Hej Pernille
Freelander er faktisk noget af det sødeste man kan tænke sig, og så er hun
så feminin. Hun er faktisk den af de 7 killinger der har den bedste
pelskvalitet....dejlig silkeblød

Hedensted bliver mit lille stresspunkt
Jeg havde tænkt at tage E-kuld med samt de to D killinger og Facel Vega, da
vi skal beholde ham mange måneder endnu....han skal jo rejse til Sverige, og
de nye ejere vil gerne have ham udstilt.

Men jeg skal også have 2 voksne med samt min nye hankat der fortsat er en
lille hemlighed
Det er også længe siden jeg har udstillet, da jeg i oktober/november havde
Hootie der mistede helesit kuld, på grund af, at hun fødte 1 uge for tidlig.
Bagefter kom så de her 3 kuld og da har jeg rigelig at se til hver dag
, og jeg vil så nødig tage noget skidt med hjem fra en udstilling til
alle killingerne, så derfor har jeg ikke rigtig vist mine katte frem på det
sidste.

Jeg kan godt følge dig med hensyn til fristelser....alle killinger er bare
så cute
Jeg skal en af dagene tage nogle billeder til dig, af mine klatretræer i
fuld størrelse, så du kan få nogle ideer
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust