Download/Upload
Fra : Dopedog KDC

Dato : 15-01-02 14:51

Jeg får snart 512/128 ADSL hos TDC...

Nå men så var det jeg tænkte, hvis jeg uploader noget til nogen, uploader
den så bare med fuld kraft og hvis jeg downloader noget, så downloader den
OGSÅ med fuld kraft? Altså så'n at jeg kan uploade med en 15kb/s og
downloade med en 70kb/s på samme tid... ??

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Dorph

Dato : 15-01-02 15:00

Ey Ronnie
Det forholder sig vist sådan at når du uploader napper den vist
nok lidt af download hastigheden men ikke meget.
Men jeg tror ikke du skal regne med 70 i download, dem jeg
kender med 512/128 ligger et sted mellem 55 og 60, og så tror jeg
godt du kan trække en 4-5 fra hvis du uploader med fuld speed.

Dorph

Fra : Dopedog KDC

Dato : 15-01-02 18:43

"Dorph" <Not_my_adress@city.dk> wrote in message
> [...]
> kender med 512/128 ligger et sted mellem 55 og 60, og så tror jeg
> godt du kan trække en 4-5 fra hvis du uploader med fuld speed.

Ok, jeg takker mange gange

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 15-01-02 14:56

"Dopedog KDC" <dopedog@telefona.dk> writes:

> [...]
>OGSÅ med fuld kraft? Altså så'n at jeg kan uploade med en 15kb/s og
>downloade med en 70kb/s på samme tid... ??

Nope.

Årsagen kan du bladre tilbage i gruppen og finde.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-01-02 18:35