Problem med minolta pagepro 6e. Hjælp ønsk~
Fra : Leon

Dato : 15-01-02 14:48

Efter at have installeret vin2k på min puter, kan jeg ikke længere få
printeren til at virke. Jeg har været på deres websted, brugt win2k cd'en,
win 98se cd'en, brugt de drivere der fulgte med printeren i 1996. Jeg kan
ikke finde nogen driver til den under win 2k???

Nogen forslag, evt, andre drivere som kunne fungere?

pfh. tak
Mvh. Leon

Fra : Leony

Dato : 15-01-02 16:26

"Leon" <JessenLeon@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> win 98se cd'en, brugt de drivere der fulgte med printeren i 1996. Jeg kan
> ikke finde nogen driver til den under win 2k???

Prøv denne side:
http://www.minoltaeurope.com/minolta/download/download_new.html
Det er godt nok til nt 4 men et forsøg værd.
Ved ikke om du har prøvet dem.
Jeg har selv en pagepro 6L som jeg prøver at få til at virke i xp.

Leony

Fra : Leif

Dato : 15-01-02 20:10

prøv med HP Laserjet IID(2d)
De plejer at virke bedre end Minoltas egne

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-01-02 08:10

"Leif" <cfs6804@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> prøv med HP Laserjet IID(2d)
> De plejer at virke bedre end Minoltas egne

Jeg har forsøgt at installere HP Laserjet IID driverne, men de forlanger en
eller anden Autocad-fætter, jeg umiddelbart ikke er istand til at levere.
Kan du specificere, hvordan man bærer sig ad?

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp