Hvem har styr på Works 2000 ?
Fra : Thomas H.

Dato : 15-01-02 14:44

Ja i griner sikkert!
Men jeg skal lave en lille bitte simpel ting, men kan ikke
finde ud af hvordan

Jeg har to tal der skal divideres, men for en hel kolonne
Altså jeg vil have resultatet i den sidste kolonne, men ikke
kun for en celle, for ALLE cellerne! Kan man ikke det?

Min mening var, at det skulle se f.eks.sådan ud:

navn | tal1| tal2 | resultat

Alfa Romeo 145 1.4 | 80 | 67,2 |
Alfa Romeo 146 1.4 | 82 | 64,9 |
Alfa Romeo 147 1.6 | 84 | 72,0 |

Det behøver ikke være stillet pænt op eller noget, jeg skal
bare have divideret tal1 med tal2 i alle 2400 celler!
Er der noget jeg har totalt misforstået, eller hvad?

Håber på lidt hjælp
--
mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Henrik Hestbech

Dato : 17-01-02 02:32

i excel laver du formlen for din udregning i een celle og kopierer så
dernedad.

shift+control og piletasterne er en god ting.

MVH Henrik Hestbech