tillæg for XP
Fra : Kim Schulz

Dato : 15-01-02 01:04

hejsa
Jeg husker at jeg for et par måneder siden læste en artikel om at TDC
(hvis jeg ikke husker helt forkert) ville lægge et ekstra gebyr på folk
der havde Windows XP og som ville benytte deres adsl linjer (eller var
det isdn linjerne??). Dette diskuterede jeg så med en den anden dag, men
da jeg ikke kunne finde artiklen igen - og for så vist noget andet om
det, ja så kunne jeg jo ikke rigtigt bevise noget.

Er der ikke en af jer der ved noget om dette, og hvor jeg evt, kan finde
noget om det? er det bare en "and" som jeg er faldet for eller passer
dette? Jeg mener det var på comon.dk jeg så det men deres søgefunktion i
arkivet er elendig.

Håber i kan hjælpe mig.

MVH
Kim schulz

--
[ http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser! ]
[ Seneste artikel: ]

Fra : reggol

Dato : 15-01-02 09:36

http://www.adminconsult.dk/manualer/atm.html

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-01-02 12:50

On Tue, 15 Jan 2002 09:35:58 +0100
"reggol" <reggol@operamail.com> wrote:
> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.adminconsult.dk/manualer/atm.html

ja det er hvordan man sætter det op, men jeg ville gerne vide mere om
det gebyr der (det andet har vi fundet ud af). MVH
Kim Schulz

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-01-02 13:13

On 15 jan 2002 Kim Schulz enriched usenet with:

> a det er hvordan man sætter det op, men jeg ville gerne vide mere om
> det gebyr der (det andet har vi fundet ud af).

Der findes ikke drivere til Speedstream 3010 ATM-kortet i Windows XP.
Man kan som bekendt bruge Windows 2000 drivere, men det er ikke
supporteret. Hvis man vil have adgang til support til Windows XP, er
man nød til at konvertere til ethernet-løsningen, og det koster vist
345 kr.
Det er derfra historien om, "gebyret" stammer.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

The place to be

Fra : Kasper Christensen

Dato : 23-01-02 06:29

* Forkert!!! På http://www.dsl-faq.dk . Der er også en vejledning.

> Man kan som bekendt bruge Windows 2000 drivere, men det er ikke
> supporteret.

* Forkert igen. Der er support, og w2k driver virker ikke.

Hvis man vil have adgang til support til Windows XP, er
> man nød til at konvertere til ethernet-løsningen, og det koster vist
> 345 kr.
> Det er derfra historien om, "gebyret" stammer.

* Forkert igen. Der hjælpes med alle versioner af XP

/Kasper