Jeg vil ha' forår NUUUUUU.
Fra : Lilian Hansen

Dato : 14-01-02 23:22

Hej alle

Og et rigtigt godt, forsinket, nytår til alle!

Åhhh - længes i også efter forår? Jeg er så "nede" over, at mine heste må
stå inde i øjeblikket. 2 af vores folde er lige blevet omlagt i september,
så der kan jeg ikke lukke hestene ud. De skulle ikke så gerne ødelægge det
nye græs! Og den sidste fold jeg har, er en stor skøjtebane. Jeg tør
simpelthen ikke lukke dem derud. Ridebanen ligner også en skøjtebane.
Hvordan ser jeres ud?

Øvvv, hvor jeg savner foråret........

Vinter hilsner Lilian

Fra : Anet

Dato : 15-01-02 00:41

hej

min motionsfold her til vinterbrug er lidt mudret udsatte steder men ingen
is eller noget. ridebanen er også ok men det var da nogle drøje dage med sne
og is.

hilsen

anet
som også gerne vil se lidt forår

Fra : Lilian Hansen

Dato : 15-01-02 22:39

Hej Anet.
Gid vores folde og ridebane bare var lidt knoldet eller hårde. Men det er de
ikke...... De er som skøjtebaner, for når det har tøet lidt, ligger der vand
og vandet kan ikke suge ned i jorden, så længe der er så meget frost i
jorden. Så det er meget øv øv øv. Til gengæld havde vores heste, det helt
herligt, da der lå rigtigt meget sne. Især vores fjordhest. Han er helt vild
med sneen. Han stikker hele mulen ned i den størst dynge og pruster, så
sneen står om ørerne på ham. Det er så herligt at se. Han havde istapper i
pandelokken den ene dag. (hans pandelok når helt ned for enden af mulen) Men
ok - han har også en meget dejlig tyk vinterpels. Det er værre med min
Appaloosa, hun har et dækken på og er meget mere forsigtig på benene. Men
hun ruller meget i den rigtige "tykke" sne, så hun må jo også kunne lide
det.

Mvh Lilian

Fra : Anet

Dato : 15-01-02 23:23

øv, jeg ville lukke hestene ud i sneen og gjorde det uden dækkener og gik så
ind i stuehuset og der kom gæster og det var tøvejr. Det havde jeg ikke helt
taget højde for så da jeg kom ud igen havde min køre hest Bole´ bare fundet
et skøøøøønnnttt sted at rulle sig så hun var på en eller anden måde mudret
ind så det næsten ikke kunne ses at hendes pels er rød, så gang i
striglerne........

hilsen

Anet

Fra : MM

Dato : 17-01-02 11:51

> [...]

mudret
> ind så det næsten ikke kunne ses at hendes pels er rød,

Sådan ser mine to heste ud hver eneste dag *SSS*

--

Venlig hilsen MM
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : Lilian Hansen

Dato : 17-01-02 23:33

Hej

Ja de elsker jo at rulle, de kære. Også når der ligger tyk sne. Men uanset
hvad slags vejr det er, kan det kun være bedre end den isbane jeg har nu.
Jeg har i øvrigt lige for første gang i mit liv, glædet mig over at se
vejrudsigten. Regn, regn og regn de næste dage. "fedt" tænkte jeg. Så må
isen da tø helt væk, så hestene endelig kan komme ud igen. De bliver nok ret
interessant, når de har stået inde så længe. Så skal de nok rigtigt
rulle....... Det bliver et skønt syn....

Lilian