Til Jon!
Fra : Lilian Hansen

Dato : 14-01-02 23:17

Hej Jon

Hvordan gik det med flytningen af din hest til det nye sted?

Jeg håber det gik lige så godt som da jeg fik min nye hest hjem.

Mvh Lilian

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 15-01-02 07:51

In article <3c435aae$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Lilian Hansen wrote:
> Hej Jon
>
> Hvordan gik det med flytningen af din hest til det nye sted?

Det gik fint. Jeg red den der ud den 1/1, dengang der var sne. Der var
heldigvis ikke glat. Der har været problemer med at lukke dem ud, da
der var en gletcher på foldene.
Jeg har været der ude 2 gange siden, da den blev vaksineret den 5. Den
Den ene gang red jeg bare i ridehus, den anden gang skridtede jeg en
lille tur i skoven, hvor der stadig lå en gletcher på stierne. Hesten
var ikke meget for kun at skridte :) men det gik da.

> Jeg håber det gik lige så godt som da jeg fik min nye hest hjem.

De andre har været meget flinke og nysgerrige på hvad vi har lavet
og hvad vi rider. Det har været hyggeligt. Der er en meget god
stemning der ude på Ørholmgård. Det er også lige sat i stand, det
er blevet rigtig flot og med nærmest luksus forhold, som vi ikke er
vant til her i Kbh. Der er opvarmede rum til sadler, hovedtøj, og
ens skab, hvor man kan have resten af tingene. Der er 2 saddelbomme
og 2 hovedtøjs ting til hver hest. Tidligere har vi kun haft 1, det
er altså for lidt.

Det eneste problem var her i søndags hvor jeg liiiige vendte ryggen
til min hest et øjeblik, og gæt hvem der så havde skubbet boksdøren
op, den var kun trukket til, ikke låst, og løbet væk. Heldigvis fik
vi ham hurtigt fanget, men han var ikke meget for det.

JonB

Fra : Lilian Hansen

Dato : 15-01-02 22:33

Hej Jon

Det var da dejligt at det er gået så godt.
Ja det er ikke så tosset med gode forhold. Der var også meget gode forhold
der hvor vi kom fra, før vi flyttede og fik hestene hjem. Vi havde vores
heste i Humlebæk før. Og nu bor vi altså i Præstø. Selvom det er rart at
have både ridehus og et dejligt saddelrum, så måler det sig alligevel ikke
helt med at have hestene hjemme. Man får sådan et tæt forhold. Især i denne
tid hvor det bare ikke er til at komme på fold! (Øv - så savner jeg faktisk
ridehuset - lidt - meget!! Men ¨å tænker jeg på den dejlige tid vi går
i møde, når jeg kan sidde i min stue og se ud på mine egne folde, med mine
egne heste. Det er altså for fedt.

Mvh Lilian