Orange, Edonkey og ged i den - hjælp søges
Fra : anders@vittig.dk

Dato : 14-01-02 23:21

Hej med jer

Jeg har et lille, stort problem.
Jeg har en 512 kb opkobling fra Orange, og den er der som sådan ikke
noget galt med. Problemet er at den ikke fungererfornuftigt med
Edonkey.
Når jeg sætter Edonkey til kan den meget sjældent finde Edonkeys
hjemmeside, og den finder næsten aldrig servere??

Jeg uploader altid med et sted imellem 12-20 Kb, men downloader næsten
aldrig (selv om filerne er HELT mørkeblå), og når jeg endelig gør er
det med ca 1-3 kb - det blir' man jo ikke et glad menneske af!!!

Jeg bruger windows XP, og har installeret en "standard" donkey - dog
med kryds i always connected, max downloadspeed på 60 og maks 40
connections?

Nogen som kan hjælpe?? - jeg er nemlig ved at blive idiot!

Mvh Anders

Fra : Anders Bystrup

Dato : 15-01-02 09:24

Start med at sætte connections op til 80-100

Fra : Jesper

Dato : 15-01-02 11:05

"Anders Bystrup" <anders@NOSPAMredakula.net> wrote in message
> Start med at sætte connections op til 80-100
> <anders@vittig.dk> wrote in message

Hvad er dit ID nr? Hvis du ikke har et nummer over 1 million (tror jeg nok
det er) - så fungerer det mindre optimalt (så skal du pille lidt med port
opsætning)

mvh
Jesper

Fra : anders@vittig.dk

Dato : 15-01-02 14:35

Mit skallede Id nummer ligger altid omkring 100 - det er jo noget pis.
Problemet er at jeg ikke kan finde ud af at ændre min
portopsætnig.......

Mvh Anders

Fra : subcenx

Dato : 15-01-02 14:40

Nu skal du hører....
du skal sætte din upload til 10 og så sætter du bare download til 999

Og så hent den lille bot til at starte edonkey med det virker perfekt:

http://www.vipez.dk/files/edbot.exe

MVH
Claus :)

Fra : Jesper