tele2 og adsl.?
Fra : Zurfer

Dato : 14-01-02 21:41

Kan man få ADSL hvis man f.eks. har tele2 som fastnet udbyder.?

Kenneth

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-02 21:54

"Zurfer" <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man få ADSL hvis man f.eks. har tele2 som fastnet udbyder.?

Ja, hvis du vælger Tiscali eller Cybercity som levendør!

Hos TDC, skal man desværre have telefon abonnement hos selvskabet.

Cybercitý og Tiscali, opretter adsl linien på en ny Linie. Denne oprettes op
baggrund, på om der er ledig kobber ledig på bopælen. Cybercity tilbyder
desuden en skille filter løsning. Hvis der ikke er ledigt rå-kobber.. Dog
mener jeg i dette tilfælde, at man også skal være TDC telefonkunde!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-01-02 21:54

Mon, 14 Jan 2002 21:40:56 +0100, skrev "Zurfer"
<kenneth_andersen@vip.cybercity.dk>:

>Kan man få ADSL hvis man f.eks. har tele2 som fastnet udbyder.?

Cybercity og Tiscali skulle da kunne klare det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Simon Skals

Dato : 14-01-02 21:55

It seems Zurfer wrote:
>Kan man få ADSL hvis man f.eks. har tele2 som fastnet udbyder.?

Ja, hos en udbyder, der leverer ADSL på delt rå kobber og gerne
deler ledningen med en anden operatør.

Mig bekendt gør kun Cybercity dette pt.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Simon Skals

Dato : 14-01-02 22:28

It seems Simon Skals wrote:
>Ja, hos en udbyder, der leverer ADSL på delt rå kobber og gerne
>deler ledningen med en anden operatør.
>
>Mig bekendt gør kun Cybercity dette pt.

- med mindre der er rå kobber på adressen, selvfølgelig; så kan
både Tiscali og Cybercity være med.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-02 22:52

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hos en udbyder, der leverer ADSL på delt rå kobber og gerne
> deler ledningen med en anden operatør.

Også, hvis telefon abonnementet er hos fx. tele2?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-02 22:55

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3c435678$0$17232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Også, hvis telefon abonnementet er hos fx. tele2?

Var det ikke alle pånær Orange?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Simon Skals

Dato : 14-01-02 23:02

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:

>Var det ikke alle pånær Orange?

Jo, netop.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-01-02 18:47

> Jo, netop.

Hvordan kan det så være, man ikke må have telefonabonnent hos Tele2, og have
ADSL forbindelsen hos Tdc. Det er lidt træls.

Fra : Simon Skals

Dato : 16-01-02 20:57

It seems Bjarke Hansen wrote:
>Hvordan kan det så være, man ikke må have telefonabonnent hos Tele2, og have
>ADSL forbindelsen hos Tdc. Det er lidt træls.

Hvorfor tror du?

Det handler selvfølgelig om, at TDC gerne vil tjene penge.
Nøjagtig af samme årsag vil(le) Orange heller ikke dele kobber
med andre.

Telefoni er en forholdsvis sikker indtægtskilde modsat ADSL.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>