Kan det passe?
Fra : Nina Svanholm

Dato : 14-01-02 21:03

Hej!

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af jer der har
heste på sommergræs?!
Hvis i har, må i da vide hvad det koster ?!

Nina.

Ps:Jeg takker for dit svar Anet! Jeg havde selv tænkt på et
lignende beløb. (Vi bor i sydsjælland) Klap dine heste fra mig
og Jacques

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 14-01-02 22:14

"Nina Svanholm" <stoltze@mail.dk> wrote:

>Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af jer der har
>heste på sommergræs?!

Jeg har da alle mine på sommergræs hvert år

>Hvis i har, må i da vide hvad det koster ?!

Det koster en bondegård! Hvis det ska være ordentligt græs, hegnet i
orden o.s.v.

Øhhhhhh! Du taler om at have ANDRES heste gående....???

Med risiko for at blive anklaget for at reklamere, så koster
sommergræs Kr. 500 / måned her.

( Dette var IKKE en reklame )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Iben Holst

Dato : 15-01-02 17:00

Hej ...

> Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af jer der har
> heste på sommergræs?!
> Hvis i har, må i da vide hvad det koster ?!

Hvis jeg havde græs nok til flere heste i et omfang der hedder 1 tønderland
til den første og minimum 1/2 tønderland pr. ekstra hest, ville jeg tage
500-700 kr. incl. tilsyn 2 gange dagligt .....

Iben

Fra : Mai Brit Bach

Dato : 16-01-02 19:11

Hej

Jeg har for 3 år siden haft min hest på sommergræs, jeg startede med maj og
juni hvor jeg trak min hest fra stalden og til engen hver morgen og hjem
hver aften, det kostede mig 150 kr. pr. måned. I juli og august blev han ude
hele tiden det kostede mig 300 kr pr. måned, men det skal lige siges jeg
selv skulle holde øje med min hest det var uden opsyn, men alt var tip top i
orden, og han hyggede sig gevaldigt.

Hilsen Mai Brit