disk fail (40)
Fra : Petit

Dato : 14-01-02 20:31

Hej er der nogle her i gr. som kan fortælle mig hvad: disk fail (40)
betyder.

Hvad er forkert - Hvad skal jeg foretage mig for at løse problemet.

m.v.h.

Peter Toft

Fra : Erik Ødemark

Dato : 14-01-02 20:49

Hejsa Peter

"Petit" <petit@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hej er der nogle her i gr. som kan fortælle mig hvad: disk fail (40)
> betyder.
>
> Hvad er forkert - Hvad skal jeg foretage mig for at løse problemet.

Det er højst sandsynligt en kabel fejl eller jumperfejl. Dvs. kabler er
monteret forkert eller jumpers på harddisk ikke er sat korrekt.

Hilsen
Erik

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 14-01-02 22:58

> Det er højst sandsynligt en kabel fejl eller jumperfejl. Dvs. kabler er
> monteret forkert eller jumpers på harddisk ikke er sat korrekt.

Du har vent kablet til dit floppy drev forkert!

Bjørn

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 15-01-02 02:22

Bjørn Petersen wrote:

> Du har vent kablet til dit floppy drev forkert!

Ja, enten det, eller floppydrevet er defekt.

Fra : Butch

Dato : 15-01-02 20:29

"Jens Carsten Hansen" <greylion@gmx.net> wrote in message

> Ja, enten det, eller floppydrevet er defekt.

Hej
Jeg får samme fejl når jeg overclocker min cpu for meget.

/Butch