Apache
Fra : Søren

Dato : 14-01-02 19:19

Jeg anvender SuSe 7.3 professional og er ny ud i linux. Jeg har en
hjemmeside, som jeg gerne vil arbejde med på min linux arbejdsstation og
uploade med ftp til den server, hvor den er hosted. Jeg overvejer at sætte
apache op og som jeg har forstået det, så kan apache fungere som en server
på min arbejdsstation så jeg kan se om mine SQL databaser kører som de skal
- er det korrekt opfattet ?

Fra : Mickey

Dato : 14-01-02 21:07

Søren <sorenh@gmx.net> wrote in

> som jeg har forstået det, så kan apache fungere som en server
> på min arbejdsstation så jeg kan se om mine SQL databaser kører
> som de skal - er det korrekt opfattet ?

til dels ja - du skal jo ha en SQL server installeret og så ha PHP
med SQL understøttelser (eller lign.) men ellers er det korrekt ja

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!