Nyt tastatur - Cordless desktop tastatur g~
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 14-01-02 15:55

Hejsa

Jeg købte for ca. 2 år siden et Logitech Cordless Desktop. Musen er
siden blevet skiftet ud med en anden trådløs Logitech mus (den sølvgrå
håndformede), men for kort tid siden ville mit keyboard pluseligt ikke
mere :(

Nu er spørgsmålet så lige hvad jeg så skal vælge?
Jeg har overvejet at skifte musen ud til en optisk mus, specielt fordi
der jo følger en mus med i de "desktop" pakkerne.
Hvad kan anbefales af trådløse tastaturer? Har Microsoft lavet noget
godt eller skal jeg holde mig til Logitech?

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Fra : Esben

Dato : 14-01-02 16:03

"Joergen Ramskov" <t74fdbg001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad kan anbefales af trådløse tastaturer? Har Microsoft lavet noget
> godt eller skal jeg holde mig til Logitech?

Logitech Cordless Optical sættet er ihvertfald lækkert. Tastaturet har de
fedeste taster og musen kører også godt. Jeg ved dog ikke hvor længe skidtet
holder :/

--
Esben

Fra : Madsen

Dato : 14-01-02 16:45

Esben skrev:

> Logitech Cordless Optical sættet er ihvertfald lækkert.
> Tastaturet har de fedeste taster og musen kører også godt. Jeg
> ved dog ikke hvor længe skidtet holder :/

Mit sæt har kørt problemfrit i snart et år og der er blevet banket
på de taster en hel del gange efterhånden. Mange af tasterne er ved
at blive blankslidte, men virker fint alligvel.

Det underlige er at jeg endnu ikke har skiftet batteri i tastaturet
og jeg begriber ikke at det kan vare ved, men den viser stadig at
batteriniveauet er helt i top. Musen derimod løber tør ca. hver 14.
dag.

Jeg er enig med dig i at det er et rigtigt lækkert sæt, men jeg ved
heller ikke hvor længe det varer. Personlig har jeg ikke noget at
brokke mig over mht. holdbarheden på Logitech-tastaturer. Mit gamle
Logitech Cordless Pro fungerer stadig ude hos en bekendt som købte
min gamle pc.

Madsen.

Fra : Esben

Dato : 14-01-02 17:12

> [...]
> brokke mig over mht. holdbarheden på Logitech-tastaturer. Mit gamle
> Logitech Cordless Pro fungerer stadig ude hos en bekendt som købte

Ja...jeg har selv haft to andre Logitech trådløse mus som stod af efter 1-2
år.

--
Esben