Egne fejlsider
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 14-01-02 13:35

Jeg vil igang med at lave egne fejlsider, hvilken heller ikke er noget
problem.
Problemet er bare, at jeg ikke har adgang til serveren, hvor man har
mulighed for at pege på egne fejlsider.
Desværre har jeg ikke denne mulighed (
Men jeg mener at jeg engang har læst, at det kan gøres via global.asa, men
kan bare ikke huske hvor jeg har set det. Er der en der kan hjælpe mig.

Allan Bach

Undskyld hvis der er OT i denne gruppe, så vil jeg finde en anden

Fra : Morten Vadstrup

Dato : 14-01-02 21:32

"Allan Schuster Bach" <arbejde@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Allan Bach
>
> Undskyld hvis der er OT i denne gruppe, så vil jeg finde en anden

Har aldrig hørt at man kan gøre det i global.asa, og fandt heller ikke noget
om det på msdn ..

Tag, kontakt til din webhotel udbyder

Hilsen
Morten

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 15-01-02 16:22

Morten Vadstrup" <morten@vadstrup.dk> wrote in message
> Har aldrig hørt at man kan gøre det i global.asa, og fandt heller ikke
noget
> om det på msdn ..
>
> Tag, kontakt til din webhotel udbyder

Jeg har forhørt mig hos min udbyder (Azero), og de svarer følgende

<citat>

Når du bestiller mulighed for at lave dine egne fejlsider,
lægger vi standard fejlsider ind, som du efterfølgende kan redigere.
De bliver lagt i en folder der hedder /errorpages.
Bestil redigerbare fejlsider ved at kontakte os via vores
supportformular (99,-).

</citat>

Så der skulle sikkert også være mulighed for det hos din udbyder???
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 16-01-02 11:10

Takker for svaret, men det skal bruge på et intranet, med en MEGET
konservativ holdnind

Allan Bach