optage lyd med terratec TValueRadio+kort?
Fra : niff

Dato : 14-01-02 12:17

Hjælp.Jeg kan ikke få lyd på mine TVoptagelser med dette kort.Er der noget
der har haft tilsvarende problemer og som har løst dem?

Venlig hilsen Finn

Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-02 15:17

Jeg har et Pinnacle kort, og der skal man lave en audio forbindelse,
mini jack, fra TV Tunerkortet til Line in på lydkortet, og så sætte den
til at optage audio fra Line in.
Hvis du ikke kan bruge Line in, vil jeg tro at AUX indgangen også er
ok..

--
Allan Riise /// ICQ 55853098
www.AriSoft.dk

Fra : Peter L

Dato : 15-01-02 22:23

Jeg har også et Pinnacle og har ikke kunnet få det til at virke. Jeg kan
godt høre lyden via lydkortet, men ikke optage. Skal stikket flyttes i
lydkortet, når man skal optage?

Peter L

Fra : Allan Riise

Dato : 15-01-02 22:44

Ja det du skal gøre er at sætte en ledning fra line out i TV kortet, og
så sætte den i Line ind på dit lydkort.
Derefter går du ind i Audio settings i selve Pinnacle kortet og sætter
det til at optage/afspille lyden fra line ind..

Husk at din line ind skal være åbnet på lydkortet, det kan gøres via
kontrolpanelet..

Held og lykke..

Venligst..
--