Opfølgning Telia:
Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-02 11:46

Jeg fik et godt svar i gruppen d.10-01 fra Leif & Susanne, som ser
således ud..

Prøv at skrive til crmkundeservice@telia.dk
husk at oplyse følgende.
1. Telefonens imei nr.
2. Mobiltelefon mærke & model
3. Kontrakt & telefon nr.
4. Dit navn, adresse & træf nr.

Ydermere fik jeg følgende oplyst..

Vi har kun gode erfaringer siden CRM kundeservice har overtaget alt
vedrørende ophævelse af sim-lås.
Før ventede vi i 2 måneder, men nu 1-2 dage.

Fedt nok, selvom jeg havde disse oplysninger med i de mails jeg hade
sendt, så var adressen dog en anden, så afsted med endnu en mail, hvor
selvfølgelig, alle de relevante opysninger var med..

Har endnu ikke hørt et dyt,ikke så meget som en konfirmation om at
mailen er modtaget. Nu skal det lige siges at der har været en weekwnd
imellem, så...

Jeg skal nok holde gruppen ajour med hvad der sker, regner med at skrive
1 gang om ugen, indtil der sker noget...

Fra : Allan Riise

Dato : 28-01-02 08:58

"Allan Riise" <Ari06@arisoft.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik et godt svar i gruppen d.10-01 fra Leif & Susanne, som ser
> således ud..
>
> Prøv at skrive til crmkundeservice@telia.dk
> husk at oplyse følgende.
> 1. Telefonens imei nr.
> 2. Mobiltelefon mærke & model
> 3. Kontrakt & telefon nr.
> 4. Dit navn, adresse & træf nr.

Ja nu er der godt nok gået mere end en uge, men der er ikke så meget at
skrive om, for jeg har f...... stadig ikke hørt en dyt fra Telia. Aner
ikke hvad der så skal gøres. Hvis jeg vil klage, skal jeg først have
været i telefonisk kontakt med Telia, og det er de åbenbart ganske klar
over, for du kan ikke komme med unlock forespørgsler over telefonen, det
skal ske via E-mail eller Posten.

Er der ike nogen her der ved hvordan man kan få dem til at få fingeren
ud, det er nu 1 måned siden min første henvendelse, mindst, og jeg vil
altså ikke betale en unlocker for noget der er gratis, og som jeg har
betalt i dyre domme for, de sidste 6 måneder. Vil lige oplyse at hvis
man ønsker at klage over teleselskabet, ja så koster det rundt regnet
det samme som at få unlocket sin Tlf. hos en "privat"

--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098