Gode ideér søges
Fra : ca

Dato : 14-01-02 09:40

Vi er en nyopstartet rideklub som skal afholde vores først stævne om en uge.
Vi har været ude og skaffe nogle sponsergaver til vinderne af de forskellige
klasser. Vi har tænkt, at der skulle være en sponser-tavle med navnene på
dem der sponserer præmier, spring og andet. Vi havde tænkt at sætte en flot
malet tavle op til skilte med alle sponsernavnene på - et skilt pr. sponser.
Men er der nogle som har en ide til hvordan andre gør med deres sponsere -
de vil jo gerne have deres firmanavn op et eller andet sted.

Hilsen Lotte

Fra : Tanja Bromley

Dato : 14-01-02 19:18

"ca" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men er der nogle som har en ide til hvordan andre gør med deres sponsere -
> de vil jo gerne have deres firmanavn op et eller andet sted.

En rigtig god idé med sådan en tavle!

Når vi har stævne, plejer vi at sætte sponsorernes reklamer i vores
stævneprogram - og sørger for, at de bliver nævnt ved navn (over
højtalerne), når deres præmie/r overrækkes. Desuden har vi indført et
"sponsor-bord", hvor vores sponsorere kan få udlagt brochurer, reklamer
m.v., som publikum og deltagere kan tage med hjem.
Sidste nye skud på stammen er en stævneside på vores eksisterende
klub-hjemmeside, hvor sponsorerne bliver remset op m. link til deres
hjemmesider (hvis de har sådan en).

Håber du kan bruge det til noget

/Tanja

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 14-01-02 22:31

Det var gode ideer, som jeg selv vil huske, men vi plejer også at nævne dem
i vores klubblad, og når det går vildt til, har vi takket dem i en annonce i
den lokale presse. Hvis ellers nogen har andre ideer til, hvordan
rideklubber kan tjene flere penge, så hører jeg gerne mere. En ting er
sikker - det er ikke rideklub, man skal være for at blive rig!

Elisabeth

Fra : ca

Dato : 15-01-02 10:12

Hej Tanja.

Tusinde tak for dit gode svar - du kom med nogle rigtige gode tillæg.

Knus Lotte

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 14-01-02 22:22

"ca" <ca@azlan.dk> wrote:

>Men er der nogle som har en ide til hvordan andre gør med deres sponsere -
>de vil jo gerne have deres firmanavn op et eller andet sted.

Har i et klubhus/cafeteria hvor gæster kommer. Så har jeg set en
"tørresnor" fyldt med paptallerkener, hvorpå der var malet
sponsorernes navne, ophængt på en måde så de drejede rundt ved den
mindste påvirkning. Det var en MEGET tydelig markering der ikke blev
overset af ret mange.

Hvis stævnet foregår i nærheden af Højby, (Nyk.Sj), vil jeg gerne
sponsorere et halvt vildsvin. Frosset altså!

(Dette var IKKE en reklame, hverken for tallerkener eller vildsvin.)

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : ca

Dato : 15-01-02 10:22

Hej Ole.

Tusinde tak for dit svar - stævnet skal afholdes i Hvidovre hvor vores klub
og heste også holder til. Så i nærheden af din bopæl er det ikke. Det var et
flot tilbud om et halvt vildsvin. Og du skal ikke være så bange for at
reklamere - det er dejligt at se, at der er så mange venlige mennesker her.
Et STORT plus til dig for din gestus. Du er naturligvil velkommen til at
komme forbi i weekenden og se, vi holder til på Stevnsbogaard og kalder os
SBGR. Hvis der er nogle som vil kigge forbi, vil jeg meget gerne give jer
adr. samt tider for stævnet i weekenden. Det er vores første, men har
planlagt mange flere. Det er godt nok et stort arbejde, men selve
belønningen ligger i de glade ansigter på hesteryggen. Og så er det sjovt at
være sammen med andre mennesker som deler den samme interesse. Hvis du
stadig vil donere det halve vildsvin vil jeg meget gerne køre en tur og se
dit landsted. Jeg vil så til gengæld sørge for at du får STOR reklame i
weekenden.

Knus Lotte

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 15-01-02 19:24

"ca" <ca@azlan.dk> wrote:

>Hvis du stadig vil donere det halve vildsvin vil jeg meget gerne køre en tur og se
>dit landsted. Jeg vil så til gengæld sørge for at du får STOR reklame i
>weekenden.

Problemet ligger i at "svinet" ligger parteret i en papkasse, men
altså ****FROSSET***. Det kan ikke tåle at være ude af fryseren i ret
lang tid uden at man skal æde som et "svin" for at det hele ikke skal
gå til.

Kassen indeholder 1 hel skinke, 2 nakkekamme, 2 ribbenstege, 2
bovstege, 2 kg. fars, 12 koteletter, 1 pk. filet. Alt parteret og klar
til at komme i gryden. Kassen vejer helt nøjagtigt 20 - 23 Kg. og
sælges normalt til Kr. 995,00

Tilbudet står ved magt (man plejer da at kunne stole på mig) såfremt
du kan finde en løsning på opbevaringen. Du kan hente og opbevare den
selv eller udlodde et "hent den selv gavekort", fuldstændig som du
selv foretrækker.

Vort "landsted" er i øvrigt under omlægning til rideskole med rideklub
i øjeblikket. Aktiviteterne med grise søges afviklet til fordel for
hesteholdet. Heste er langt mere interessante end grise. To 10 års
piger her har prøvet at ride på vor orne. Han fandt sig i at der blev
lagt sadel på ham, men ville altså *IKKE* stå stille så gjorden kunne
spændes. Det nærmeste var en anden pige der fik en ridetur på en af
søerne uden sadel. Desværre for hende bukkede soen og tøsen røg af,
ned i "svineriet" og hun måtte vaskes fra top til tå. (Altså tøsen).

Dette var ikke en reklame...
....hverken for grise, heste eller friske tøser

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 15-01-02 22:19

Halløj Ole.

Se det var jo en sjov historie, du dèr diskede op med, men ejg grinede mere
af, at det ej var reklame for hverken det ene eller det andet.

Når du (I?) nu skifter fra grise til heste, skifter du (I?) så også
internetadresse fra www.soholm.dk til www.hesteholm.dk?

de venligste hilsner udgår fra
Trond Øyvind Hermansen
- der lever af reklamer (eller håber at komme til det)

[snip]

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 16-01-02 09:06

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote:

>Når du (I?) nu skifter fra grise til heste, skifter du (I?) så også
>internetadresse fra www.soholm.dk til www.hesteholm.dk?

(Forstår godt vittigheden)
Men, nej. Adressen bliver det samme, idet gårdens navn er Søholm, som
er kendt vidt og bredt, i hvert fald her i nærheden

>- der lever af reklamer (eller håber at komme til det)

Men pas nu på ikke at komme til at reklamere her i gruppen !!!
Husk altid en "disclaimer" for at undgå ballade.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : ca

Dato : 16-01-02 15:15

Hej Ole

Det lyder rigtigt godt - hvornår passer det dig at jeg kommer forbi? Jeg
låner fryser-plads rundt omkring, så skal det nok gå. Du er simpelt hen en
perle! Jeg skulle hilse fra klubben og sige tusinde tak - det er svært at
starte noget op og få det hele til at løbe rundt.

Ps. Sjov historie om grisen og pigen.

Fra : ca

Dato : 16-01-02 15:20

Ole - jeg glemte i farten at spørge om du har et logo?