CGI error
Fra : claus

Dato : 14-01-02 09:46

Hej
Jeg har problemer med en web-applikation. Jeg får følgende fejlmeddelelse :

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of
HTTP headers. The headers it did return are:

Det sjove er, at kører jeg web-applikationen på en anden server, så virker
alt. Opsætningen er den samme på begge maskiner (W2K, IIS, PHP 4.0.6, MSSQL
2000).

Problemet kommer efter et login. Login skærmen vises korrekt (det er også en
PHP side). Man indtaster login-info og submitter siden. Herefter åbnes et
frame-sæt med fire sider. Det er disse fire sider der fejler. Frame-sættet
er på plads, men indholdet mangler
Hvis man højre-klikker i vinduerne én efter én og vælger "refresh", så
kommer siderne uden problemer.
Hvad dælen sker der ?

mvh
Claus

Fra : Christian Joergensen

Dato : 14-01-02 19:11

claus <coc@comlog.dk> wrote:

> [...]
>
> Det sjove er, at kører jeg web-applikationen på en anden server, så virker
> alt. Opsætningen er den samme på begge maskiner (W2K, IIS, PHP 4.0.6,

PHP kører ikke som modul på den anden server?

--
Christian Jørgensen / The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk / yourself at the ground and miss.

Fra : Claus Christensen

Dato : 15-01-02 11:51

Jo - alt er ens på de to maskiner, så vidt jeg kan se.

/Claus