Zonealarm ????????
Fra : Fr@nk

Dato : 14-01-02 03:40

Hej.
Jeg har et lille problem med min zonealarm.
Efter ca 2 minutter lukker den, og derefter virker min forbindelse ikke
mere.
Jeg genstarter zonealarm igen og forbindelsen virker så i 2 minutter igen.
Jeg har tjekket computeren med virusprogrammer og med Ad-aware, men der er
ikke fundet noget.
Desuden har jeg prøve at geninstallere flere forskellige versioner af
zonealarm, men intet har hjulpet. Jeg har derefter installeret Tiny firewall
og den virker, men når jeg så installere zonealarm igen, duer forbindelsen
ikke når zonealarm bliver lukket ned.
Jeg har lukket alle andre programmer med CTRL / ALT / DELETE men det har
ikke ændret noget.
Nogen gode forslag til hvad der kan være galt.

M.v.h.
Fr@nk
E-mail Frank.opel@gmx.net

Fra : Michael

Dato : 14-01-02 11:01

"Fr@nk" <Frank.opel@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fr@nk
> E-mail Frank.opel@gmx.net
>
> Skal det forstås sådan at du forsøger at kører med begge firewalls på
samme tid???
Hvad er dit OS???

Fra : Fr@nk

Dato : 14-01-02 13:06

"Michael" <mik@accelerator.dk> skrev i en meddelelse

> samme tid???
> Hvad er dit OS???

Hej.
Jeg har prøvet mange muligheder, og umiddelbart er der ingen problemer med
at køre de 2 programmer samtidigt.

Windows 98 SE

--
M.v.h.
Fr@nk

Fra : Michael

Dato : 14-01-02 13:47

> [...]
> at køre de 2 programmer samtidigt.
>
> Windows 98 SE
>

> Om den ene wall er bedre end den anden skal jeg ikke kunne sige, men du
bliver så vidt jeg ved ikke bedre beskyttet af at have både livrem og seler
på i den her sammenhæng..Derimod risikerer du at få nogle konflikter,
hvilket godt kan være en årsag til at ZA "vælter i svinget"......Du skulle
vel ikke have kørt med Norton på et tidspunkt???....Har selv haft problemet.
Løste det ved at afinstall/fjerne alle walls, samt slette alle de spor jeg
kunne efter disse. Dette bliver du nødt til at gøre ude i din
REGEDIT......Der vil altid ligge "rester" af tidligere install. programmer
derude...Har oplevet at det kan skabe problemer med andre lign.
programmer....Kører nu kun med ZA og den har virket upåklageligt siden
da.

/Mik...

Fra : Ole :-\)

Dato : 14-01-02 11:15

Fr@nk" skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke ændret noget.
> Nogen gode forslag til hvad der kan være galt.

Jep det lyder som et rigtigt ZoneAlarm probelm, men når du nu har fundet
Tiny, hvorfor indstallerer du så ZA? Tiny er da bedre, så der er da ingen
grund til at ligge ZA på igen.

Venlig hilsen

Ole

Fra : Fr@nk

Dato : 14-01-02 13:04

" Ole " <ole@"X"spontek.dk> skrev i en meddelelse
> Jep det lyder som et rigtigt ZoneAlarm probelm, men når du nu har fundet
> Tiny, hvorfor indstallerer du så ZA? Tiny er da bedre, så der er da ingen
> grund til at ligge ZA på igen.

Hej.

Ok, jeg vidste ikke at Tiny var bedre.
For et stykke tid siden prøvede jeg flere programmer og fandt ud af at
Zonealarm virkede bedst efter min mening. Men det kan da godt være at de
andre programmer er blevet bedre.

M.v.h.
Fr@nk
E-mail Frank.opel@gmx.net