duron 1100 eller thunderbird 1133?
Fra : Daniel Monin

Dato : 14-01-02 00:55

Hej,

jeg skal til at købe en ny processor og der står valget imellem en duron
1100 (kr.845) eller en thunderbird 1133 (kr. 899). Der er jo ikke den store
prisforskel og jeg tenderer mest til t-birden, men jeg ville lige høre jeres
mening ang. ydelse, varmudvikling osv.

mvh

Daniel Monin

Fra : albert

Dato : 14-01-02 13:13

husk lige at Duron'en er med den nye kerne, og der findes boards der måske
ikke
vil tage denne, grundet et vist nok andet strømbehov...

Fra : Daniel Monin

Dato : 14-01-02 19:10

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message:
> husk lige at Duron'en er med den nye kerne, og der >findes boards der
måske
> ikke
> vil tage denne, grundet et vist nok andet strømbehov...

Hvad er forskellen på den nye og den gamle kerne? Cache størrelsen?