søges unlock person
Fra : Ole Olsen & Sanne Jø~

Dato : 14-01-02 00:31

jeg søger en person der kan unlocke telefoner, Nokia, Ericsson,osv.
Horsens og omegn!

MVH Olesan

Fra : sune vuorela

Dato : 14-01-02 16:35

On Mon, 14 Jan 2002 00:30:48 +0100, "Ole Olsen & Sanne Jørgensen"
<olesan@hardware.dk> wrote:

>jeg søger en person der kan unlocke

Handel hører til i dk.marked.* - dette er en gruppe til debat og ikke
til handel med ydelser

--
Sune

Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-02 17:25

Allan Riise /// ICQ 55853098
www.AriSoft.dk
www.WinXP-DK.dk

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> Handel hører til i dk.marked.* - dette er en gruppe til debat og ikke
> til handel med ydelser
>
> --
> Sune
Jeg vil, igen, bede Sune om at kigge på følgende..

http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvordan.html

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-02 17:56

Allan Riise skrev:

>Jeg vil, igen, bede Sune om at kigge på følgende.

Jeg mener nu ikke Sunes svar er slemme, men de kunne godt blive bedre.

Lav evt. et pænt standard-svar og brug dette.

Jeg undrede mig over din signatur står øverst i indlægget, men din
kommentar står nederst? Det ser besynderligt ud.
Læs evt. http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Ole Olsen & Sanne Jø~

Dato : 14-01-02 22:17

Det må gerne være i Horsens... jeg gider ikke at sende min telefon...

mvh Ole

Ole Olsen & Sanne Jørgensen <olesan@hardware.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1t55g$14s$1@news.cybercity.dk...

Fra : sune vuorela

Dato : 14-01-02 23:05

On Mon, 14 Jan 2002 22:16:41 +0100, "Ole Olsen & Sanne Jørgensen"
<olesan@hardware.dk> wrote:

>Det må gerne være i Horsens... jeg gider ikke at sende min telefon...

Så prøver jeg igen... efter at have været inde på www.usenet.dk igen

Denne gruppe er beregnet til debat og ikke til efterlysning af
tjenesteydelser eller varer. Ej heller til tilbydelse af
tjenesteydelser eller varer. Den slags foregår i dk.marked.* grupperne
- også hvis det skal være i Horsens.

ps.: vil du ikke kigge på din citatteknik?
www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

og til Allan og andre - hvis vi skal diskutere henvisningen - kan vi
så ikke gøre det i dk.admin.netikette - fut dertil!

--
Sune

Fra : Ole Olsen & Sanne Jø~

Dato : 14-01-02 23:14

Er det måske dig der bestemmer det... jeg annoncerer herinde fordi den
hedder dk.teknik.telefoni.mobil.unlock og det er vel her jeg kan skaffe
hjælp til at få unlocket min telefon ik!!!?!!.... det siger sig selv....

ps. for det andet er det vel op til en selv hvad man snakker om herinde...
det er i hver til fald ikke sådan en som dig der bestemmer...

Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-02 23:56

"Ole Olsen & Sanne Jørgensen" <olesan@hardware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
herinde...
> det er i hver til fald ikke sådan en som dig der bestemmer...

Uha uha, nu får du problemer. Ikke med mig, men det varer ikke længe før
de beder dig om at læse på fundatser og regler både for usenet i al
almindelig, og for gruppen her i særdeleshed, og hvis du ikke efterlever
de regler der er der, ja så skal du bare se !!
Jeg ønsker dig held og lykke, du får brug for det.

--
Allan Riise /// ICQ 55853098
www.AriSoft.dk

Fra : Deaster

Dato : 15-01-02 08:45

"Allan Riise" <Ari06@arisoft.dk> wrote in message
> [...]
> de regler der er der, ja så skal du bare se !!
> Jeg ønsker dig held og lykke, du får brug for det.

Jep, når folk skriver indlæg i NG'er må man gå ud fra de kan læse, og så
sætter man sig jo selvfølgelig lige ind i tingene: www.usenet.dk inden man
kommer til at fremstå som en total tåbe.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Deaster

Dato : 15-01-02 08:43

"Ole Olsen & Sanne Jørgensen" <olesan@hardware.dk> wrote in message
> [...]
>
> ps. for det andet er det vel op til en selv hvad man snakker om herinde...
> det er i hver til fald ikke sådan en som dig der bestemmer...

Tror du skal læse følgende link før du braldrer for meget op og gør dig selv
til grin, specielt stykke 3 ville være en god ting:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Og så skal du nok lige tjekke din citering, den er jo helt gal der.

Sidst men ikke mindst dine abonnementsbetingelser fra Cybercity, her er et
lille udklip:
http://www.usenet.dk/netikette/udbydere.html

Fra : Ole Olsen & Sanne Jø~

Dato : 16-01-02 22:35

Kan du så være så venlig og svare mig hvad denne
"dk.teknik.telefoni.mobil.unlock" går ud på ??... hvis det ikke handler om
unlock af mobiltelefoner...

Og nej, gu skal jeg ej bestemme noget som helst herinde eller andre steder,
men jeg har vel ret til at skrive min mening.....

Ole Olsen & Sanne Jørgensen <olesan@hardware.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1vl27$qlr$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-01-02 23:27

Ole Olsen & Sanne Jørgensen skrev:

>Kan du så være så venlig og svare mig hvad denne
>"dk.teknik.telefoni.mobil.unlock" går ud på ??... hvis det ikke handler om
>unlock af mobiltelefoner...

Det kan du tro, du kan læse det hele her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=mobil

Som der står når du klikker på unlockgruppen:

|Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
|henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
|kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*

Hvis du vil have en til at unlocke din telefon for dig, så er
news:dk.marked.privat.telefon.mobil det rigtige sted at spørge.

>Og nej, gu skal jeg ej bestemme noget som helst herinde eller andre steder,
>men jeg har vel ret til at skrive min mening.....

Helt sikkert. Debat om hvad grupperne skal bruges til foregår i
news:dk.admin - der er du velkommen hvis du mener noget skal laves om.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!